- Geen enkele pay to fly gaat je 1500u leveren.
- Als je 500u ergens koopt, hoop ik voor je dat het bedrijf dan ook het contract naleeft en je deze uren ook geeft. Ik ken in ieder geval genoeg bedrijven in die sector die je even goed na een paar maand op straat zetten.
- Lekker dat met het oog op een normale job, je eerst de volledige markt met normaal betaalde piloten komt verzieken. Het gaat je achteraf toch geen job opleveren, gelukkig maar
- Wat denk je dat je waard bent met je 500u on type dezer dagen? Niets... 0,0. Zitten massa's werkloze piloten thuis met meer dan duizenden uren on type. Zet je dezer dagen een Type Rated vacature online, springt men er letterlijk met 100 per dag op.
Wat bedoel je eigenlijk? :1855:
Even snel bovenop de 150k schuld een TR kopen met line training en daar nog eens 50.000€ voor neerleggen?
Je zal je 1500h heus niet halen, en wat ga je zeggen bij je interview?
"in tegenstelling tot uw andere kandidaten voldoe ik aan uw minimumeisen omdat ik men uren ergens heb gekocht"
Voor wie hou je Easy Jet of mijn bedrijf eigenlijk als we interviews doen? Bij ons kom je er niet in met je Pay to Fly, en dat zal bij easy niet anders zijn.