F
Reaction score
0

Profile posts Postings About

  • makkie sorry ik ben een tijdje weg geweest dus een beetje een late reactie op jouw bericht.

    Denk zeker dat wat jij op dit moment doet het beste is. Zeker omdat je nog "maar" 3 jaar moet zou ik het zeker niet afbreken voor een vliegopleiding met een markt die zo slecht is. Ik heb zelf geen academische achtergrond. Toen ik van de vliegopleiding kwam in 2002 was het ook erg slecht en ik heb toen het geluk gehad dat ik weer terug kon komen bij mijn oude werkgever om bij operations te werken. Ik ben nu zelf ook weer aan het studeren naast mijn vliegen, omdat het zelfs als ervaren vlieger lastig is op dit moment. Ik wil gewoon dat men de risico's voldoende afdekt. 150 000 euro uitgeven voor een integrated course is veels te veel voor een baan waar het salaris zo laag ligt. 29 is echt niet te oud hoor! dat is het minste waar je je zorgen over dient te maken. De airlines vinden het prachtig als je straks met een universitaire opleiding solliciteerd. Suc6
    hey!

    las je reactie en ben het totaal met je eens. na lang wikken en wegen toch maar besloten om eerst een academische opleiding te voltooien. duurt wel 8 jaar waarvan ik er nu 5 op heb zitten :-( en daarna wil ik zeker gaan vliegen omdat ik dan het financieel risico dan heb ingeperkt. maar als ik klaar ben, ben ik wel 29.. maak ik dan nog reele kansen in de luchtvaart?? ik weet dat er veel topics over zijn, maar wil het horen van iemand die niet wordt beinvloed door wat anderen zeggen...
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top