Dutchbird-757
Member
Mooi plaatje van nbr#7;
Last edited:
Jullie kunnen echt wel in mijn hoofd kijken!!! Elke keer als ik wat tegen mijn collega wil zeggen, of een slok koffie neem of een hap van mijn overheerlijke crewbroodje neem, beginnen julle tegen mij te praten...
Geef toe, jullie hebben een of ander geheim apparaat dat ziet als ik aan het praten/eten/drinken ben!!
Zal morgen weer netjes zeggen als ik mijn klim niet ga halen, hoewel met de F70 moet het wel lukken
Volgens de nieuwe MFO wel -> 2nd half 2011
Volgens de MD en huidige MFO first half 2012
Daarbij is er nog niet getekend, opties lopen eind november af. Maar er wordt al wel mee gerekend vwb opleidingen etc.
Bedoel je dat er een overschot aan vliegers op de embraer wordt gecreeërd?
Wat zou realistisch de kans zijn dat ze extern aannemen (f/o) al typerated op de E190? Hint, hint...:biertje:
Wat zou realistisch de kans zijn dat ze extern aannemen (f/o) al typerated op de E190? Hint, hint...:biertje:
kijk bij opleidingen 2e helft 2011 ,ineens veel opleidingen E 190 :biertje:
Ik acht de kans zeer klein....
Eerst moeten de 100? man die bij MP boventallig zijn aan de slag. Daarna hebben we nog 350 KLSers op de wachtlijst.. Dan hebben we nog de KLSers die nu op de opleiding zitten zonder sollicitatiegarantie bij de KLM ( begonnen na 1/1/2010 ) en als er daarna nog vraag is komen de vrijemarkters. ( =alleen NLS/KLU/MLD met 300+ multicrew uren boven 5700 kg )
Iedereen zelfs met typerating op een relevant type doet een volledig nieuwe cursus. Sterker nog, ze kijken er niet eens naar. Ex F70/100 vliegers werden destijds op de F50 gezet en ex F50 vliegers werden op de F70/100 gezet.. Daarnaast is FO E190 net als de B737 op dit moment geen startfunctie...