Banen, banen, en nog eens banen...

Duitsland:

<Lijst>

Alles en meer op career.aero

Succes!

Groeten Supergrover...

Mijn ervaring met career.aero is ook weinig positief. Nul komma nul reacties en de vacatures daar staan er vaak al tijden op. Die DC Aviation 560XLS+ FO functie bijvoorbeeld... die staat al een jaartje of drie open, net als de DHL vacature.

Ik denk dat je inderdaad beter af bent om direct bij de bedrijven zelf te informeren ipv via dit portaal.
 
Mijn ervaring met career.aero is ook weinig positief. Nul komma nul reacties en de vacatures daar staan er vaak al tijden op. Die DC Aviation 560XLS+ FO functie bijvoorbeeld... die staat al een jaartje of drie open, net als de DHL vacature.

Ik denk dat je inderdaad beter af bent om direct bij de bedrijven zelf te informeren ipv via dit portaal.

Klopt, dit is precies mijn ervaring!
 
Ben je niet beter af, aangezien een aantal van deze bedrijven de selectie procedure uitsluitend door Interpersonal uit laat voeren (het oude career.aero). Zover ik weet wordt er door die bedrijven niet op andere manieren aangenomen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Met Norwegian moet ik wel een voetnoot maken, Het is zelf de TR dokken. Krijg je een 3 maanden contract (TR + linetraining) en als Norwegian je performence goed vind krijg je een "langer" contract. Toen ik bij een zekere lieve mevrouw hierover vragen stelde was ons informatieve telefoon gesprek ineens een "interview". Vergat ze even dat ik het jaar ervoor al door Norwegian HR zelf was aangenomen. Desalniettemin nooit meer wat van OSM gehoord. Ik zal in het midden laten of dit goed of slecht is. Had er graag begonnen onder initiele voorwaarden (2 jaar contract) maar dat werd helaas afgezegd.
 
Zelfde verhaal toendertijd meegemaakt met NAS. Initieel aangenomen onder andere voorwaarden. Gevolgd door radio stilte van 3-4 maanden. Daarna door OSM gebeld met de 'felicitatie' dat ik bij hun een interview mag doen voor de bovenstaande voorwaarden (3 maanden contract en zelf even dokken). Heb ze vriendelijke bedankt voor hun 'once in a lifetime opportunity'...
 
Ben jij, of ken jij iemand die freelance als captain wil en mag vliegen op een kleine, moderne zakenjet voor een jonge operator in het noorden des lands, neem dan even contact op via PM. Moet bereid zijn om zelf de benodigde type rating te financieren. Dit is een mooie kans voor mensen die thuis zitten om (weer) aan de slag te gaan.
 
Ben jij, of ken jij iemand die freelance als captain wil en mag vliegen op een kleine, moderne zakenjet voor een jonge operator in het noorden des lands, neem dan even contact op via PM. Moet bereid zijn om zelf de benodigde type rating te financieren. Dit is een mooie kans voor mensen die thuis zitten om (weer) aan de slag te gaan.

Zoeken jullie ook nog First Officers?
 
Dat zijn ONZE arbeidsplaatsen die te koop worden gezet.
Als je überhaupt aangenomen wordt staat je naam bij ons op de scablist voor je je eerste pagina CBT hebt geklikt.
 
Back
Top