Banen, banen, en nog eens banen...

HV heeft nog een kleine Holding Pool en nemen KLS EPST.

Volgens mij komen ook van andere scholen. Zou ook kunnen dat die al ervaring hadden, durf ik niet met zekerheid te zeggen

Corendon toch was toch tot voor aantal maanden geleden alleen met uren?

Corendon heeft vorige zomer een aantal ab initios aangenomen. Volgens mij is dat ook voor de komende zomer weer de bedoeling.

Ryan Air wel verstuurd.

Mag hopen dat je in je sollicitatie wel de correcte naam hebt gebruikt..
 
Volgens mij komen ook van andere scholen. Zou ook kunnen dat die al ervaring hadden, durf ik niet met zekerheid te zeggen



Corendon heeft vorige zomer een aantal ab initios aangenomen. Volgens mij is dat ook voor de komende zomer weer de bedoeling.



Mag hopen dat je in je sollicitatie wel de correcte naam hebt gebruikt..

Ja wel correcte naam gebruikt ;) . Schrijf foutje ;). Na 4 dagen vroege dienst ;) .

En dank je RR.
Heb E mail gestuurd met vraag hoe dat zit naar die ATO die TR voor RJ doet voor jouw club maar tot op heden niets gehoord.

Dank je wel Bob ;) .
 
''We will accept applications from pilots from multi-engine, multi-crew, turboprop and jet aircraft, including business jets, with a MTOW of 20 tonnes or more''.

Ik had het al deels ingevuld, maar ben er toen mee gestopt.
Ze vroegen echt gericht naar de bedrijven waar je hebt gewerkt als piloot. Misschien moet ik maar even de tijd nemen en de gok wagen ;) Proberen kan altijd!
 
Gezocht: Enthousiaste instructeur m/v (part-time)
Vliegschool Hilversum zoekt per direct een gemotiveerde vlieginstructeur om op weekdagen vlieginstructie te geven aan ons groeiend aantal LAPL/PPL leerlingen.
We geven de voorkeur aan een CPL(A) houder met FI(A) aantekening voor onze SEP vliegtuigen. Een vlieginstructeur met PPL(A) nodigen we ook uit om te solliciteren.
Vliegschool Hilversum is een gerenommeerde vliegschool, gelegen in de Randstad met een mooie vloot en een jong team. Wij investeren veel in leermiddelen en verwachten dat je naast de vlieglessen actief betrokken bent bij het organiseren van evenementen voor zowel leerlingen als brevethouders. Voor die laatste groep moet je ook trainingsvluchten, herhalingsvluchten, check-outs begeleiden of extra training verzorgen voor verlopen SEP ratings.
Interesse? Stuur je CV en motivatie op aan: les@vliegschool-hilversum.nl
Neem voor vragen contact op met Frank Morelisse (Head of Training); 035 - 577 1201

https://www.facebook.com/vliegschoolhilversum/
 
Was al bekend. Voor de Munchen operatie indien er niet genoeg willen verkassen vanuit NL.
Weet niet of er uberhaupt al DEC's zijn aangenomen.
 
Iberia

Iberia

Iemand bekend met de sollicitatie procedure van Iberia? Ik mag volgende week naar madrid maar heb geen idee wat me te wachten staat.

Alle feedback is welkom.

Gr
 
Iberia (de "echte") neemt wel degelijk aan, een maatje van me is er vrij recent aangenomen zonder enige Airbus ervaring.

@Texmex; mocht het in jouw geval inderdaad om Iberia -en dus niet Express- gaan, dan kan ik je eventueel in contact brengen met die kerel.
 
Last edited:
Ik heb gesolliciteerd bij Iberia (de echte) en al het mail verkeer komt ook van Iberia vandaan zonder enige vermelding van Iberia Express, dus neem aan dat het voor Iberia mainline is.

@R.C. Heel graag, stuur maar een privebericht als je wilt.
 
Ik heb gesolliciteerd bij Iberia (de echte) en al het mail verkeer komt ook van Iberia vandaan zonder enige vermelding van Iberia Express, dus neem aan dat het voor Iberia mainline is.

@R.C. Heel graag, stuur maar een privebericht als je wilt.

Super om te horen dat Iberia aan neemt. Het was een oprechte vraag omdat ik niet echt op de hoogte ben van wat er binnen Iberia/Iberia Express speelt. Met het uniform wat wij dragen zijn we niet echt populair (en dat is zacht uitgedrukt) binnen de Iberia groep :biertje:
 
Duitsland:

SunExpress
-Captain 330
-Captain 737
-FO 737
-FO 737 Fast Track Captain
-FO 330
-Captain TRI TRE LTI 330

Eurowings
-Captain 320
-FO 320
-FO 320 Fast Track Upgrade
-TRI/TRE 320

DHL
-FO 300
-FO 757

Condor
-FO 320
-FO 757/767

LGW
-FO Q400

DC Aviation
-FO C560 XLS+

Alles en meer op career.aero

Succes!

Groeten Supergrover...
 
Back
Top