Banen, banen, en nog eens banen...

o ja joh? Vertel! Met linkjes graag.

De links mag je zelf uitzoeken,

Echter dit jaar nemen aan of hebben aangenomen:

flyBE
BA CityFlyer (incl DEC)
Monarch (ab-initio)
Thomas Cook
Thomson
Jet2.com (incl DEC)
easyJet (incl DEC)
British Airways

En als ik verder zoek zal ik waarschijnlijk ook vinden dat de kleinere maatschappijen aan nemen zoals Logan air, Southern etc.
 
Denim weer...voor 6 maandjes....

[/B737NG First Officers Denim Air Belgium


Denim Air is currently looking for Direct Entry Boeing 737-800 First Officers for a 6 months contract for its operational base in Brussels.
Minimum requirements:
A valid EASA Air Crew Part-FCL CPL, with B737NG type rating;
Recency on type and rank, last flight within 12 months;
Medical class 1
MCC Certificate
LPE level 4 or higher
Minimum 1500 hours total flight time
500 hours on type

Attach the following documents to your application:
CV, including a cover letter;
Copy of passport;
Copy of last two pages of pilot logbook;
Copy of license;
Copy of medical.

If you are interested in this job APPLY HERE

As a proof of your professionalism, apply only when you comply with all the requirements and if you have or can obtain a work permit that allows you to be employed in this country. ]

from aviation jobs.me
 
Cityjet zoekt Flight Crew
Are you a Captain or First Officer, type rated for Avro RJ BAE146 or a Pilot with commercial airline experience on aircraft 18 tonne + MTOW and are interested in working in Europe on Cityjet's network, please send your application to pilotrecruiting@cityjet.com

http://www.cityjet.com/about/careers/

Ja dan blijft weer eens de vraag, hoe ervaring op te bouwen als je niet eens de kans krijgt om ervaring op te bouwen?

Ik zou anders graag bij Cityjet willen vliegen. Lijkt mij wel gaaf, vliegen op de Jumbolino.
 
Ryanair
BMI
FlyBe
Sunexpress
Transavia
Corendon
Norwegian
Jet2

Om er maar een paar te noemen.

BMI heb ik nog niet geprobeerd om eerlijk te zijn.

FlyBe wel, daar heb ik het idee dat je zonder Kura Bestpilot programm uberhaupt niet eens wordt aangekeken wordt :(. Wel uiteraard mn solli heen gestuurd.

Sunexpress heb ik uiteraard verstuurd.

HV heeft nog een kleine Holding Pool en nemen KLS EPST.

Corendon toch was toch tot voor aantal maanden geleden alleen met uren?

Norwegian 3 mnd contract en 25K betalen voor TR en na 3 maanden er weer uit?

Jet2 heb ik uiteraard ook verstuurd maar heb geen JOC met 16 uur. Heb uberhaupt geen JOC, maar goed.

Ryan Air wel verstuurd.

Maar je heb gelijk MM. Er zijn inderdaad wel clubs waar Low Houred wordt aangenomen. Dus ik hoop wel op een uitnodiging en een break :) .
 
Ja dan blijft weer eens de vraag, hoe ervaring op te bouwen als je niet eens de kans krijgt om ervaring op te bouwen?

Ik zou anders graag bij Cityjet willen vliegen. Lijkt mij wel gaaf, vliegen op de Jumbolino.

We hebben ook cadetship programma. Hebben afgelopen jaar 42 nieuwe second officers aangenomen. Moet wel je eigen TR betalen.
 
Back
Top