Banen, banen, en nog eens banen...

Jazeera Airways zoekt Captains en FO's Minimaal 250 uur op de A320 en 1500TT en Capt minimaal 2000 PIC 5000TT. Voor verdere info kan je een prive bericht sturen. Groetjes vanuit Koeweit.
 
Volgens mij is het meer een soort sociale werkplaats dan een serieuze werkgever. Zal binnenkort even iemand vragen die daar op contract basis gewerkt heeft.

KL
 
Helaas voor de nieuwkomers is de website van Austrian Airlines inmiddels offline gehaald, deze kun je dus van de lijst halen.
 
Binnen TAP gaat het gerucht dat ze begin 2010 weer een kleine groep gaan aannemen. Vorige club was 8 plekken, waarvan er 7 man de lijntraining overleefd heeft.
Het enige probleem is dat je Portugees moet spreken. De groundschool wordt namelijk in het Portugees gegeven en de theorie testen zijn ook in het Portugees.

Dit geld echter ook voor de andere Portugese maatschappijen.
 
Wat betreft Jetairfly heb ik in oktober nog gesolliciteerd voor de functie van F/O en een email teruggekregen dat ze op dat moment geen vacancies hadden voor die positie en dat ik op een reserve lijst sta.
 
ik ken iemand die net is aangenomen bij jetairfly als f/o op een tijdelijk contract... die mag in februari beginnen
 
Back
Top