R
Reaction score
0

Profile posts Postings About

  • He PHA,

    Sorry voor de veels te late reply, ik check niet vaak of ik berichten heb..
    Als je aan de eisen voldoet bij FDB dan maak je zeker een kans, ook het feit dat je Arabisch spreekt is in je voordeel.
    CTC is idd pittig, niet dat de selectie zwaar is maar meer dat je eigenlijk geen flauw idee hebt waarom ze mensen afwijzen en waarom juist niet.
    Eerste stap is de applicatie invullen op de website van ons, rooster is best pittig maar zal denk ik wel beter zijn dan in Indo, Dubai is wel erg duur dus kijk je niet dwars op dat salaris wat je ontvangt, zeker als je full force je shuld probeert af te betalen.
    Als je vragen hebt laat het me dan weten, ik zal me berichten beter in de gaten houden.
    Succes!
    Beste Roden737;

    Ik las op een forum dat je bij flydubai zit?
    zou ik jouw mogen vragen of het daar bevalt?
    En hoe de condities daar zijn? Wordt er veel aangenomen?
    Hoe moeilijk zijn de selecties; heb gehoord dat CTC niet heel veel mensen doorlaten.

    Ik zal je vertellen wat mijn huidige ervaringen nu zijn:
    na mijn eigen typerating bekostigt te hebben een baan gevonden
    bij flag carrier Malev Hungarian airlines; jammer genoeg failliet gegaan nadat ik net
    112 uur had gevlogen.
    Inmiddels vlieg ik op de 737-800/900ER in Indonesië bij Lionair.
    Ik heb gewoon een Nederlandse paspoort maar van origine ben ik van Arabische afkomt; zal dat een voordeel zijn dat ik de taal spreek?

    ik zou het erg waarderen als je de tijd zou willen nemen mij een bericht terug te sturen.

    met vriendelijke groeten uit het verre Azie;

    PHA
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top