Banen, banen, en nog eens banen...

Wellicht niet voor de AI's maar`wel banen fo's/captains,Oman Air. Werd ook gesproken over een cadetship maar heb me er niet in verdiept.
 
Vacatures

Wij hebben geen vacatures.

OPEN MOLBA met het curriculum vitae kunnen per post, fax of e-mail:

Malaysia Airlines d.d. (Department of Human Resources Management)
Bani 75B, Buzin
10 010 Zagreb
Fax: 01/616 00 24
e-mail: posao@croatiaairlines.hr


Dat gaat helaas niet door (Kroatië)
 
Australië:

http://www.afap.org.au/html/s02_article/article_view.asp?id=98&nav_cat_id=127&nav_top_id=73
Veel jobs waarbij ervaring vereist is.

Virgin en Jetstar gaan recruiten heb ik gehoord, maar nog niets daarover op de website.

Tiger Airways
is aan het recruiten volgens de website

Verder schijnen er genoeg banen in de outback te zijn. (Bijv. mining, of op de stations) Je moet dan echter bereid te zijn daar te wonen/werken en niet te kritisch zijn op de vliegtuigjes die je vliegt. FYI Australië is net zo groot als de U.S., maar met 26 mln inwoners, dus erg aviation minded.

p.s. ik zie dat surfrules me voor is geweest
 
Australië:


Verder schijnen er genoeg banen in de outback te zijn. (Bijv. mining, of op de stations) Je moet dan echter bereid te zijn daar te wonen/werken en niet te kritisch zijn op de vliegtuigjes die je vliegt. FYI Australië is net zo groot als de U.S., maar met 26 mln inwoners, dus erg aviation minded.

Vergeet het maar, ik ben net 4 weken in Australië op "vakantie" geweest en kom er net vandaan. Vantevoren al heel veel emails verstuurd met cv en daar op elk vliegveld wat ik kon vinden, in de outback en langs de oostkust, mijn cv afgegeven. Het verhaal is overal hetzelfde, als je een jaar geleden was langs gekomen had je zo een baan gehad, nu heeft iedereen genoeg vliegers. Zeker voor AI's is er momenteel geen beginnen aan.
 
kwam deze net tegen op het net;

Strategic Airlines is Australia's newest airline;

A320 FIRST OFFICERS - Flight Operations Department

Minimum Requirements:
Australian ATPL
Current ME Instrument Rating
Airbus A320 Type Rating
Minimum 500 hours on type
Current within the previous 12 months
Australian Passport Holder


No worries mate...
cheers
 
Solid Air neemt Type rated pilots aan: http://www.solid-airline.com/jobs.asp

Lijkt niet echt voor ab initio's, als spreekt de vacature zichzelf tegen:

You already have experience, as commander, on an aircraft operated by Solid aiR. You have accumulated preferably more than 1000 hours total time [...] Your long haul aim is be commander of a business jet operating world wide.

Je doel is dus datgene wat je waarschijnlijk al deed, vaag. Maar goed, altijd belletje waard natuurlijk.
 
Maar Solid air heeft er een aantal maanden terug mensen uit moeten zetten. Lijkt mij meer een "open" sollicitatie voor die mensen als je het goed leest.

Grtz Mike5
 
Air Berlin is een leuke toko en Duitsland is een mooi land om te wonen.
 
Back
Top