Airwork ouderjaars BORREL!!! 12 December

Haha, deal! Waarschijnlijk zit ik over niet al te lange tijd ook daar ergens in de buurt! :cool:
 
Mwoa, vooral ARTIP zelf zat..blijft een beetje een klein puntje op de kaart natuurlijk! :grijns:
 
Dat lijkt mij dus een heel erg goed idee!!
Als ik er zit JPC dan moet je maar langs komen op de housewarming ;)
Om de hoek.

Check!
als ik de boel eindelijk een beetje heb ingericht komt er bij mij ook een housewarming... maar dat kan nog wel een tijd duren haha. Keep you posted
:biertje:
 
Ok mensen,

Nog even voor de mensen die nog nooit op een Airwork Borrel zijn geweest.

Als je kan komen, KOM DAN GEWOON, als je zin hebt, je hoeft je echt niet eerst aan te melden, die namen in het begin zijn gewoon een indicatie hoe het er voor staat v.w.b. de animo deze keer. En die is weer goed.

Kreeg vandaag ook nog een SMS van Epoch, hij komt ook langs.

Groeten en tot morgenavond in het Dorint op SPL Oost!

Groeten

:radar: André :radar:
 
Sierra Mike Delta,

Die pik je zeker in Amersfoort op?

Gezellig, hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Groeten

:radar: André :radar:
 
Als er iemand nog een BOB heen en terug nodig heeft voor regio Almere of alles tussen Almere en Schiphol, PM effe. Have car, won't drink (a lot).
 
Nou jongens. Veel plezier dan maar.
Voor de wannabees: om je even voorstelling te geven van je (gewenste) toekomst:
On the road alweer een feestje missend in alweer een hotelkamer.
Laptop open, flesje wijn alweer klaar, (doosje tissues in de aanslag) en op de achtergrond zingt Andre Hazes zachtjes vanuit de Ipod: "Voor mij geen slingers aan de wand...."
Denkend aan jullie (lief he).
Nee stelletje viespeuken, dat doosje tissues is voor mijn tranen!!!

De vliegende kouwgombal hierboven doet trouwens het eerste rondje. Hij was van de week jarig.
 
guys ik meld mij af ivm prive omstandig heden.

Hoop de volgende keer er weer te zijn en anders tot bij de housewarming! ;)
 
Veel plezier vanavond iedereen, volgende keer zorg ik dat ik wel kan met een borrel :p:


Als er iemand nog een BOB heen en terug nodig heeft voor regio Almere of alles tussen Almere en Schiphol, PM effe. Have car, won't drink (a lot).

Ben je dan niet eerder een BROB? Bewust Redelijk Onbeschonken Bestuurder :grijns:
 
nou de gemiddelde vlieger heeft internet op zijn telefoon, dus kom maar op met de eerste foto's/details voor de thuis blijvers.
 
Live vanuit het Dorint, opkomst is nog niet heel groot alhoewel JPC nu binnengewandeld komt! Maar de avond is nog jong! ;-)

Hierbij ook de oplossing van André: iedereen die wel aangemeld is maar niet komt -> Ban! :p
 
Back
Top