Airwork ouderjaars BORREL!!! 12 December

André

Member
Beste Airworkers,

De feestcommissie is van plan om voor Zaterdag avond 12 december een Airwork ouderjaarsborrel te organiseren.

Locatie: Dorint SPL-oost

Waar: de Sports en Media bar (door de ingang rechtsaf)

Aanvang: tussen de 19:00 en 20:00 LT einde: Kennen ze daar niet, bar is 24/7 open.

Drescode: wat jij wil!

Voor wie?: Iedereen die Airwork, danwel de luchtvaart in het algemeen een warm hart toedraagt.

Zweefvliegers, ATPL,CPL,PPL,RPL,Wannabee's, Groupie's (vooral de laatste!!!)

Hoe zijn de Airworkers te herkennen?: Mannen met leren jassen met bont kraag, grote horloges, witte overhemden met strepen er op, heftig met de handen zwaaiend door de lucht alsof er fighter manouvres gemaakt worden, hele hordes wel erg strakke dames welke met open mond luisteren naar de verhalen van deze wel heel goed uitziende en stoere mannen.

(het kan ook zijn dat het nette kerels zijn die enorm dimmen omdat ze de grote meesteres van het Board in de menigte hebben herkend en bang zijn dat er wel even heel bruut door het hiervoor geschetste ballonnetje geprikt gaat worden)

KOMT ALLEN!!! Voorgaande borrels waren een groot succes en het werd standaard na 04:00Lt voordat te laatste het pand verlaten heeft (of kom ik nu voor mijn eigen problemen uit?)

Groeten

:radar: André :radar:

UPDATE: Wie heeft zich al aangemeld te komen, indien roostertechnisch mogelijk.

Surferboy
Honneywel
André
Sierra Mike Delta (uiteraard!)
Vliegende Jurist
Viper1983
On Behave
Sandertje
PH-JPC
Busair
Cloudbuster
QNimbus
Nosig
Stabilo
Prettyfly (uiteraard!)
tediek
NazgulAir
Juliet Whiskey
Epoch
Party Trucker

Diana, het is wat jij zegt dat het is! Je staat tenslotte niet voor niks aan de top van de Piramide.

PS: mensen laat ook even weten wie een week later wel kan a.u.b. ik krijg er namelijk geen poll meer bij in. Ja ik weet het, had ik meteen moeten doen, maar goed, het is niet zo.

En als het allemaal een beetje een succes is gaan we in Januari gewoon een nieuwjaarsborrel houden, gewoon om het nieuwe Airwork jaar weer goed in te luiden.
 
Last edited:
Tsja... als je KLMers mee wil zal je toch echt minimaal 5 weken van te voren moeten plannen. Ik kan vrij regelen voor data vanaf 14 december, daarvoor is niet meer mogelijk. Dus voor alle KLMers en KLCers zal het dan moeten gaan afhangen van het lot van het rooster, ook dat van mij (wat nu nog niet bekend is voor die week). Daarom hierbij verzoek voor iets latere datum, dan kan iedereen de komende dagen gewoon online het roosterverzoek doen en komt het goed.
 
ich bin dabei!

als het goed is ben ik vrij dus kom ik zeker weer een borrel drinken. De laatste was ik helaas verhinderd dus ik moet weer wat goed maken :D

Zo .... nu eerst even mijn COD4 mw2 game halen :)
Ja ik ga 's nachts in de rij staan voor een game, hahaha.

Zie jullie dan!
 
Als ik vrij ben, cum ik ook.

En ik ga niet in de rij staan, Bol bezorgt mijn CODMW2 gewoon vanmiddag thuis....

Welke server speel je Viper?

grt

Q
 
Q,

ik speel op de xbox360.
Gister tot 3 uur online gespeeld. Echt mooi hoor hoe ze het weer gemaakt hebben.
Alleen moet je voor een aantal maps wel echt goede map kennis hebben om je er door heen te slaan.
Maar al met al een top game!
 
is dat net niet het weekend voor mijn ATPL-theory examens!
helaas geen halal-bier voor mij! :biertje:
veel plezier! :yeehaa:
 
Een ouderjaarsborrel? Vanaf hoeveel jaar ben je ouderjaars op airwork?

Oké, oké, flauw... Sta dan helaas tot m'n knieën in de poedersneeuw (hoop, hoop)
 
Als ik vrij ben die avond (en niet de volgende ochtend meteen weer de lucht in hoef) ben ik er bij!
 
Ik heb ook vrij (gelukkig), volgens mij zelfs een vakantiedag (hmm...). Hierbij meteen het verzoek voor een BOB voor regio Flevoland (ik wil zelf ook wel rijden, heb tegen die tijd als het goed is ook een automobiel ter beschikking).
 
Back
Top