Airwork ouderjaars BORREL!!! 12 December

Ook als je jezelf niet hebt opgegeven kun je langskomen hoor, is gewoon een bar! :kerst: Volgens mij is El Stevo de enige Airworker die alle BBQ's en borrels heeft bijgewoond, dus als je het over meubilair hebt! :grijns:
 
Kom op nou jongens. Wie wil er lepelen met Nosig voor 99 euri?
Wie wil dat nou niet!
Sorry, ik ben er niet. (HKG)
 
Kom op nou jongens. Wie wil er lepelen met Nosig voor 99 euri?
Wie wil dat nou niet!
Sorry, ik ben er niet. (HKG)

Als referentie verwijs ik graag naar PH-JPC. Zelfs terrain warnings konden ons intieme moment niet verstoren, dus het is zeker je geld waard
ymca.gif
.
 
Nou moet ik zeggen dat het mij ook lukte om een half uur door JPC's terrain warnings te blijven slapen, misschien een andere wekker een aanrader! :grijns:
 
Wil ik het weten?
In ieder geval wens ik jullie veel "plezier".
Jammer, dat ik er volgend jaar en dat jaar daarna ook al niet bij kan zijn.
Mijn rooster laat het gewoon ECHT niet toe.
 
Hahaha nou heren wees gerust; ik heb een nieuwe wekker-sound die mij tot nu toe elke keer heeft wakker gekregen.
Weet alleen nog niet zeker of ik er bij ben... moet nog even een snipperdag inzetten voor een vluchtje omdat ik anders pas om 0100lt in t Dorint kan zijn!
 
Misschien wel, misschien niet. Ik heb er wel zin in, maar als ik 'IPB' mee kan naar Rio dan ben ik daar! ;)
 
Ben nog steeds heel erg rookie in het forum, maar enthausiast over de luchtvaart. Lijkt me leuk om er bij te zijn!
 
Gaat er nog iemand vanuit (of langs) Den Haag?
Ik wil wel als Bob fungeren, aangezien ik geen alcohol drink :grijns: maar vind het toch gezellig om erbij te zijn.

Hmm, dat klinkt als een interessant aanbod. Ik kom ook uit den haag, en lust wel een drankje!

PM me maar!

Groetjes
 
99 euro incl ontbijt als actie voor 2 personen (gratis parkeren geloof ik). Iemand die kamer wil delen (niet snurker liefst)? Ontbijt tot 11:00, uitchecken voor 12:00, kan ook nog even zwembad / sauna / spa in :).

Deze staat nog steeds open, ter info (ik weet niet of de actie nog bestaat overigens).
 
Super initiatief wederom! Dank aan André voor de organisatie. Een behoorlijk aantal mensen dat zich al heeft opgegeven, gezellig. Kan er hoogstwaarschijnlijk niet bij zijn en zelfs al was ik er wel bij, dan kon ik nog geen geen stoere verhalen vertellen over hoe ik een vastgevroren landingsgestel had boven de poolcirkel (verhalen over buiten landen bij Boer Biet te Groenlo zijn toch van een andere orde), maar wil iedereen aanraden naar deze borrel te gaan. Alles wat je niet leest op Airwork, hoor je tijdens deze borrels/BBQ. Werkzoekenden en aspiranten: luister naar de sterke verhalen in het Dorint, vertel je eigen Verhalen uit de Cockpit en vooral: wissel tips uit. Kennis en kennissen (!). En aangenaam gezelschap bovendien. :kerst:
 
Hmm klinkt romantisch, maar ik heb een nieuwe base niet te ver van t Dorint tegenwoordig, dus hopenlijk kan ik met de bus naar huis nu ;)
 
Ja over een tijdje, als alle verf gedroogd is, de rommel opgeruimd en je je eigen slaapzak meeneemt; geen probleem!
 
Back
Top