Airwork ouderjaars BORREL!!! 12 December

Lijkt me gezellig om iedereen eens te leren kennen.

@nosig
Ik ben die dag op de club om alles schoon te houden ... dus je kan met me meerijden. Het is de bedoeling dat ik daarna nog door ga naar De Kwakel ... maar dat zien we dan wel weer.

Verder heb ik nog 2 plekjes (waarvan 1 op kinderzitje :p:)over die ik ook mee kan nemen vanaf de KLM Aeroclub.
 
Yo André, as usual kan ik wel BOB'en!:kerst: (Ga alleen wel relatief vroeg terug, iets met Simmen..:radar:)
 
En als het allemaal een beetje een succes is gaan we in Januari gewoon een nieuwjaarsborrel houden, gewoon om het nieuwe Airwork jaar weer goed in te luiden.

Die moeten we dan meteen op de dag na de "kerst"borrel zo'n beetje prikken en publiceren, dan is er nog net voor de laatste week van januari vrij te regelen (voor KLC/KLM dan). Of voor die tijd al wat prikken (wordt toch wel gezellig ;)).
 
Als ik een beetje doorreken in mijn rooster ziet het er naar uit dat ik er bij ben! Count me in zou ik zeggen.

Hmm... wordt ook alweer bijna tijd voor de jaar-totalen... laat ik weer eens een logboek afstoffen.
En hoe zat dat ook alweer met die SantaClaus en zijn reindeers...?
 
Morning Glory,

Wat the F*uck over, kerel hoe kom jij altijd aan dat soort links?

Ok, speciaal voor jou nog een linkje van een optreden in de tijd dat vliegen nog gevaarlijk en sex nog veilig was!

http://www.youtube.com/watch?v=iNkXELznW-4&feature=related

Wel even helemaal af kijken hé, komt uit de tijd dat de achterhoekse helden nog gewoon in het voorprogramma van AC/DC speelden.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Als ik een beetje doorreken in mijn rooster ziet het er naar uit dat ik er bij ben! Count me in zou ik zeggen.

Hmm... wordt ook alweer bijna tijd voor de jaar-totalen... laat ik weer eens een logboek afstoffen.
En hoe zat dat ook alweer met die SantaClaus en zijn reindeers...?

Die totalen heb ik al wel klaar, incl mijn totaal 2 maanden standby dit jaar!!!!!
;)

Ik stel voor om diegene die het lef heeft om de checkride hier weer neer te zetten gewoon een jaar ban te geven :D
 
Ik stel voor om diegene die het lef heeft om de checkride hier weer neer te zetten gewoon een jaar ban te geven :D

Santa Claus, like all pilots, gets regular visits from the Federal Aviation Administration,and the FAA examiner arrived last week for the pre-Christmas flight check. In preparation, Santa had the elves wash the sled and bathe all the reindeer. Santa got his logbook out and made sure all his paperwork was in order. He knew they would examine all his equipment and truly put Santa's flying skills to the test. The examiner walked slowly around the sled. He checked the reindeer harnesses, the landing gear, and even Rudolph's nose. He painstakingly reviewed Santa's weight and balance calculations for sled's enormous payload. Finally, they were ready for the check ride. Santa got in and fastened his seat belt and shoulder harness and checked the compass. Then the examiner hopped in carrying, to Santa's surprise, a shotgun. "What's that for!?" asked Santa incredulously. The examiner winked and said, "I'm not supposed to tell you this ahead of time," as he leaned over to whisper in Santa's ear, "but you're gonna lose an engine on takeoff."
 
Bob biedt zich aan

Bob biedt zich aan

Gaat er nog iemand vanuit (of langs) Den Haag?
Ik wil wel als Bob fungeren, aangezien ik geen alcohol drink :grijns: maar vind het toch gezellig om erbij te zijn.
 
Schopje! Surferboy heeft iig vast een slaapplaats geregeld in het bijbehorende hotel, scheelt...kan ik het iig nog terugvinden!:grijns:
 
99 euro incl ontbijt als actie voor 2 personen (gratis parkeren geloof ik). Iemand die kamer wil delen (niet snurker liefst)? Ontbijt tot 11:00, uitchecken voor 12:00, kan ook nog even zwembad / sauna / spa in :).
 
Oproep: maakt u deel uit van het Airwork-meubillair? Schrijf u dan spoedig in! Nog niet al het meubilair staat ingeschreven. ;)
 
Back
Top