Airwork Nieuwjaars Borrel Januari 2009!!!

Airwork Nieuwjaars Borrel Januari 2009!!!


  • Total voters
    19
Maar we borrelen binnenkort wel weer een keer bij Flant of Max ;)

Volg ik wel jou advies volgende keer..want die tosti nummer 3 was idd niet echt geweldig ;)

Anyhow, met een stuk of 14 aanmeldingen ziet het er nu al goed uit! Heb er zin in!:radar::duh:
 
Anyhow, met een stuk of 14 aanmeldingen ziet het er nu al goed uit! Heb er zin in!:radar::duh:


Lijkt weer gezellig druk te worden. Is het een idee om die dames en heren van Trans ook deze keer weer uit te nodigen voor onze borrel?! :kerst:
 
yoooooooooo!

ziet er goed uit!
Ik ben misschien wat later omdat ik waarschijnlijk die dag nog moet ballonvaren.
De wind woeit niet hard en het is lekker koud, dus super mooi weer :cheer:

See you guys @ SPL! :D
 
Joow JW, jammer dat je het niet meer gered hebt! Was weer een zeer geslaagde borrel i.m.o. Paar nieuwe gezichten, veel bekende gezichten, veel bier en een verassingsbezoek van niemand minder dan Diana!! Wat wil je nog meer! (Behalve een paar uurtjes slaap:radar:)

Ben iig benieuwd naar de foto's!:D
 
@ Surferboy,

Ga eens naar bed man, :D

@ de rest,

Nu , de morning after is André behoorlijk verrot, nou was ik dat al maar ik VOEL me nu ook navenant.

De avond was weer heeeel gezellig en ik was dan ook blij dat de opkomst weer goed was. Inderdaad veel bekenden maar ook nieuwe gezichten. Uiteraard allen welkom.

Beer heeft verstek moeten gaan omdat ie zielig in bedje lag met een fikse griep, van hieruit VAN HARTE BETERSCHAP! Diana heeft een verrassings bezoek afgelegd wat natuurlijk zeer gewaardeerd werd. Er was zelfs een delegatie van Ryanair aanwezig :)

Wat hebben we geleerd van deze avond?

Dat het steeds weer erg gezellig blijkt te zijn op de Airwork Borrel (de laatste mannen gingen om 03:30 lt naar huis)

Wat heb ik geleerd van deze avond?

1, Dat ik niet zoveel moet praten (moet ik zowieso minder doen) ik heb namelijk een zere keel van al dat geklep.

2, Ik moet eerder naar huis gaan in combinatie met minder bier drinken zodat ik de volgende morgen niet zo verrot ben.

Hieronder nog een paar foto's als een leuke sfeer impressie.








 






Volgens enkele bezoekers was Flying Dutchman ook aanwezig maar was hij TE DRUK met het imponeren van een dame achter in een ietwat slecht verlicht hoekje. Maaaaaar, we hebben er een foto van, niet te scherp, maar dat hoort zo bij dit soort "Joop van Tellingen" foto's :D





Groeten

:radar: André :radar:
 
Verder dan Diana & Nosig kom ik niet, wat namen voor de "outsiders" onder ons zou wel handig zijn :D
 
Gezien mijn beperkte range aan verhalen in de categorieën 737 vs Fokker; lijntraining; FMS programmeren; ILS afvliegen; Europa vs ICA en hoe-ik-mijn-spatborden-eraf-reed-in-Wichita, zag het er naar uit dat ik beleefdheidshalve een paar colaatjes zou drinken en rond elven weer richting oosten zou gaan. De markt voor hoe-ik-laag-zat-bij-Borculo en mij-wist-uit-te-graven-bij-Ommen is nu eenmaal, vreemd genoeg, beperkt. Dat ik uiteindelijk pas om 03:00 uur van het Dorint wegreed (na 56 colaatjes, mijn pupillen zijn nog steeds verwijd), zegt genoeg over de geslaagdheid van de borrel. Met dank aan de organisator/gastheer: André!

En Beer: beterschap!
 
@André: Ach, was binnen 7 minuten van jou huis bij mijn huis!:D Dus een post kon d'r nog wel vanaf!:kerst: Begin wel steeds meer de voordelen van BOB'en in te zien, heerlijk geslapen (ondanks het overschot aan suiker en cafeïne) en géén kater!! :airforce:

@Hades: Tjaaah, dat is need to know basis only...(oftewel, volgende keer op de borrel komen!:D)
 
@ Hades,

Dat is nou 1 van de redenen dat je naar de Borrels moet komen, je leert nog eens iemand kennen!

De meeste mensen willen graag annoniem zijn op het Board en ik ga die annonimiteit dan ook niet breken. Als ze willen dat jij weet wie wie is dan moet je maar PM'en met mensen en kunnen ze het je zelf vertellen, als ze dat willen.

@ Diana,

Dat zat ik me gedurende de avond al af te vragen, of jij uberhaupt de komende week nog wel kan slapen met al die caffeine :D Maar goed, wel erg fijn dat je er was, en ja, sorry dat ik niet kan meepraten over laag zijn bij Borculo en uitgraven bij Ommen, alhoewel ik beide plaatsen ken en vooral in Ommen wel kan vertellen waar de termiek zo'n beetje zit :) alleen heb ik totaal geen verstand van Zweefvliegen.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Staan wel gigantisch veel cola's en verbazingwekkend weinig biertjes:1855:

FD natuurlijk as echte piloot aan het bier en achter de vrouwtjes aan :D
 
Zo, was gezellig zie ik! Ik zie dat jullie geborreld hebben in het Dorint Hotel op Schiphol-Oost (herken de klok)! Ik kom daar ook regelmatig (een keer in de twee jaar ofzo alhoewel dat niet echt regelmatig is :D) als ik familie op zoek in Nederland. Mooi hotel in ieder geval en een zeer gezellig 24/7 bar!
 
Last edited:
@ André & surferboy,

Als ik nog niet eens een discussie kan meedoen op dit board wegens mijn gelimiteerde kennis over de luchtvaart etc betwijfel ik of ik wel sociaal / interessant zou overkomen op een borrel. Misschien binnen een jaartje als ik er wat meer over weet om zo mee te kunnen discussieren tijdens de heftige 737 vs fokker debatten etc tijdens de borrels ;)
 
@ André & surferboy,

Als ik nog niet eens een discussie kan meedoen op dit board wegens mijn gelimiteerde kennis over de luchtvaart etc betwijfel ik of ik wel sociaal / interessant zou overkomen op een borrel. Misschien binnen een jaartje als ik er wat meer over weet om zo mee te kunnen discussieren tijdens de heftige 737 vs fokker debatten etc tijdens de borrels ;)


Neem van een ander groen blaadje aan dat het leuk is om deze discussies aan te horen, ook al kun je er inhoudelijk niet aan deelnemen! Er wordt verder ook gesproken over opleiding, ervaringen in de lucht, koetjes en kalfjes, etc...
 
Prima borrel! Leuk om iedereen eens live te zien.
Ik heb me prima geamuseerd maar was vandaag niet heel productief ondanks dat ik toch redelijk in de buurt woon en slechts 1 alcoholische versnapering had genomen.

Andre bedankt voor het organiseren!
 
Back
Top