Airwork Nieuwjaars Borrel Januari 2009!!!

Airwork Nieuwjaars Borrel Januari 2009!!!


  • Total voters
    19

André

Member
Beste Airworkers,

Het is bijna zover, het jaar loopt ten einde, de uren worden geteld, de balans word opgemaakt. Wat hebben we gedaan, en belangrijker nog, wat gaat er komen?

Financiele crisis?, teruggang in de luchtvaart? 1 ding is zeker, de Airwork Borrels gaan door! Ook al moet ik in m'n eentje gaan zitten zuipen in het Dorint! :stapelge::stapelge:

Goeie info en contacten in de bedrijfstak doe je bij uitstek op tijdens het gezellig borrelen met gelijk gestemden in het Dorint op Schiphol-Oost.

Vandaar dat het idee dat al meerdere mensen geopperd hebben tijdens de laatste AWB maar eens leven ingeblazen moet worden. ( Beer laat ook geen kans onbenut om het belang van bier en bitterballen te onderstrepen hier op het board )

Kijk even naar de data en laat weten wanneer het jou het beste uitkomt om de Airwork Nieuwjaars Borrel houden.

Hier de lijst met participanten:

André (kan vooralsnog op alle data)
Surferboy (kan op 3, 10 en 31 Januari )

Groeten

:radar: André :radar:
 
Hee, wat leuk! Ik weet niet of je een minimum aantal berichten moet hebben om te worden uitgenodigd, maar ik ben zaterdag 3 en zaterdag 10 januari in Nederland (ga de 12e weer terug), dus het lijkt mij heel leuk om te komen! Kom ik op m'n slee met Rudolf :grijns:
 
Ik kan 3 en 10 jan.
17 misschien (vakantie) en die andere weet ik niet omdat mijn rooster niet zo ver gaat.

Zie jullie daar weer!!
 
Mijn rooster komt meestal 1 dag vantevoren, maar 3 januari gaat zekers lukken.. met al die oliebollen achter de kiezen stevig bodempje, gaat helemaal goed komen.. :blabla:
 
De 3e kan ik, de 10e zeker niet, want dan vier ik m'n eigen verjaardag! Voor de rest weet ik niet of ik vrij ben, maar als ik vrij ben, ben ik er zeker bij!
 
JAR airwork-dorinth uren

JAR airwork-dorinth uren

....... Benieuwd wat ik eerder binnen heb gesprokkelt, die 200 uur HEAVY bar airwork uren, of die 200 uurtjes voor m'n CPL afgifte...

Dusse, ik ben van de partij derde januari!


JW
 
JAR airwork-dorinth uren

JAR airwork-dorinth uren

....... Benieuwd wat ik eerder binnen heb gesprokkelt, die 200 uur HEAVY bar airwork uren, of die 200 uurtjes voor m'n CPL afgifte...

Dusse, ik ben van de partij derde januari!



JW
 
Vipertje,

Ik zit er over te denken om de 3e maar uit te roepen tot DE datum voor de Borrel, ook omdat het lekker dicht tegen het nieuwjaar aan zit, zodat het ook een echte nieuwjaarsborrel is.

Maar goed, we hebben nog even, en als blijkt dat er meer mensen kunnen op de 10 Januari, ja dan gaat het de 10e worden.

We zullen zien!

Groeten

:radar: André :radar:
 
Last edited:
Vind persoonlijk de 3e ook een mooie datum!:kerst: Denk trouwens dat je de 10e bedoelt André!;)
 
Ik moet toch echt een beter rooster gaan regelen want ik ben weer niet in NL...
Ach ja volgende keer weer een kans :) Op naar de 2009 bbq dan maar.
have fun guys :D
 
3e vind ik goed... kom dan 'smiddags terug van een vlucht; kan ff slapen en dan aan de borrel om vanaf daar direct mijn weekend in te gaan
 
:biertje: 3e of de 10e... ik KAN eindelijk eens... jihaaa

(lichte voorkeur voor 3e) ;)
 
Last edited:
Nou volgens mij is het duidelijk, 3e is de datum waarop de meesten kunnen! Dus hierbij even een kick zodat André als ongekroonde borrelkoning de datum vast kan leggen!:D

Voor de zekerheid wil ik er wel graag bij vermelden dat je altijd welkom bent ook als je je niet hebt aangemeld!!:kerst:
 
Tikkie vroeger dan de vorige keer..?
Voor de OV-ers en verwegistanners misschien prettig.

En natuurlijk ook voor degenen die gewoon al ontzettende dorst hebben.
 
Back
Top