Airwork Nieuwjaars Borrel Januari 2009!!!

Airwork Nieuwjaars Borrel Januari 2009!!!


  • Total voters
    19
Hahaha, de bar is 24 uur per dag open..je kunt ook gewoon blijven zitten tot de eerste trein weer gaat! :haha: Maar wat mij betreft is eerder prima hoor!

@André: Zal ik weer BOB'en.. anticipeer erop dat ik nog even moet bijkomen van de alchoholische versnaperingen van Oud en Nieuw? :D

Vind het btw ook wel weer eens tijd voor een FD-verschijning...vorige was ook al weer meer dan een jaar geleden!! :kerst:
 
Last edited:
OK dan mensen,

Om voor iedereen die brandende onzekerheid dan maar weg te halen.

3 Januari om 20:00 lt is de Airwork Nieuwjaars Borrel!!!
(of eerder als je er voor 20:00h bent)

Locatie = Dorint Schiphol-oost in de Sports en Media bar.


Surferboy als BOB voor André, daar is André HEEL blij mee :)


En inderdaad, zoals Surferboy al aangaf, ook als je je niet aangemeld hebt ben je natuurlijk van HARTE welkom!

Het moment om de Heading voor het nieuwe jaar vast te stellen en eventuele plannen te smeden over hoe we elkaar misschien van dienst kunnen zijn in de te behalen doelstellingen.

Ik heb er nu al zin in, alleen nog ff Oud en Nieuw voorbij en dan is het zover!

Groeten

:radar: André :radar:
 
Tsja... 3 jan ben ik om 1640 klaar met vliegen (jumpseaten), om nou voor een uurtje naar huis te gaan en dan weer terug is ook nix... Iemand die dan op of rond SPL mee wil doen aan een dinner met zeer lange gangen?

Kan ik terug bobben met S-boy? (wellicht ook heen als ik toch naar huis ga)
 
Maar natuurlijk! Dorint kun je ook prima eten voor zover ik me herinner! Kun je gewoon doorgaan met drinken! :D
 
iemand nog zin om alvorens de borrel nog een vluchtje te maken vanaf EHLE? Met n paar airworkers een 172 of n pa28 huren??

aansluitend dus de borrel...

just a thought!
 
iemand nog zin om alvorens de borrel nog een vluchtje te maken vanaf EHLE? Met n paar airworkers een 172 of n pa28 huren??

aansluitend dus de borrel...

just a thought!


Goed idee JW, ware het niet dat ik in de middag nog een nieuwjaarsreceptie heb...
 
PrettyFly,

ik kan de 3e niet

Waarom verbaasd het me nou niet dat je niet kan :) Als we een volgende keer een AW Borrel houden kan ik het beste in jou agenda kijken denk ik. De kans is groot dat wanneer jij kan, de rest van NL ook kan :haha:

Ik ken weinig mensen met zo'n drukke sociale agenda. Hoe moet dat zometeen nou op de Kingair? Klanten moeten minimaal een jaar van te voren aanvragen?

Nou ja, er komt een keer een AW Borrel dat je wel kan, voor nu, we zullen aan je denken :kerst:

Groeten

:radar: André :radar:
 
Zijn er as zaterdag misschien ook DA20-vliegers/participanten van de Diamond Flyers aanwezig?

@André: Vergeet de nieuwjaarstoespraak niet

@PH-FLY: BOB ik of BOB ik? ;)

Grt RAH
 
Zijn er as zaterdag misschien ook DA20-vliegers/participanten van de Diamond Flyers aanwezig?



Grt RAH

André is er!:D Net terug van een tripje Teuge met omweg, en 'tis wel een heel fijn kistje!!:rt:
 
Dit is echt jammer, voorgaande 16 jaren altijd op de Zondag naar huis vanuit Schiphol, behalve dit jaar. Denk dat het vrouwtje al een vermoeden had van een Nieuwjaars borrel :huilt: Had ik mooi tot in de vroege uurtje kunnen drinken en de hele vlucht terug kunnen slapen.

Veel plezier in ieder geval, misschien dat ik FD volgend jaar onder dwang kan meenemen :D
 
@PH-FLY: BOB ik of BOB ik? ;)

Poeh, het was een pittig vraagstuk, maar na het afwegen van alle voors en tegens heb ik tot een gedegen besluit kunnen komen. Jij bent de BOB! :D

:biertje::biertje::biertje::biertje::biertje:

Grt,
PH-FLY
 
Hi Andre...

Ik heb een etentje van het thuisfront... helaas voor de borrel, lijkt me echt een keer leuk! Maar we borrelen binnenkort wel weer een keer bij Flant of Max ;)

Ik denk trouwens dat er een wachtlijst komt voor mijn fans :eek:fftopic:
 
Back
Top