Airwork Nieuwjaars Borrel Januari 2009!!!

Airwork Nieuwjaars Borrel Januari 2009!!!


  • Total voters
    19
Heb genoten, bedankt voor het regelen, de gezelligheid, het bob-en, de boeiende (sterke) verhalen, het live mogen aanschouwen van hare majesteit prinses Diana van Airwork tot Teuge en het compleet gaar wakker worden (verslavend lekker, die Corona's) :biertje:
 
Staan wel gigantisch veel cola's en verbazingwekkend weinig biertjes:1855:

Het verbaasde me inderdaad hoeveel halal biertjes er iedere ronde werden besteld.
Nogmaals het was weer gezellig.

Tot de volgende keer.

Salaam Alaikum RAH
 
Tsja, dat is ook wat... kon zaterdag niet omdat ik moest werken, maar nu zit ik voor de tweede avond voor de baas in het Dorint!
Nog iemand in de buurt voor een biertje?

Erik.
 
Ohhh... was dat FD in die hoek, hij noemde zich Chuck toch ;)

Ik was er voor het eerst dit keer, maar ben er de volgende keer zeker weer bij. En reken maar dat ik dan een tent meeneem of incheck in het Dorint. Het was erg gezellig en helaas had ik ook iets teveel cola op... moet je ook leren drinken man...


Iedereen bedankt en zekers tot de volgende keer!
 
Waar is de Vodka :)haha:) . Leuk om te zien hoe er van dit soort leuke evenementen worden geregeld. Mocht er nog eens zo'n evenement komen en ik kan, dan zorg ik ervoor dat ik via staff travel naar AMS kom en voor iedereen een fles Vodka meeneem :D
 
Fozzie Bear is ook heel erg populair hè :D

disclaimer: Fozzie Bear is van de muppets voordat mensen mij als arrogante eikel gaan aanzien :haha:
 
Het is al bijna februari, komt er weer een borrel? Zou graag weer van de partij willen zijn aangezien ik de vorige 2 heb gemist :biertje:.
 
Het is al bijna februari, komt er weer een borrel? Zou graag weer van de partij willen zijn aangezien ik de vorige 2 heb gemist :biertje:.

Hahahaha, en André dacht al dat de vorige 2 misschien wat te krap achter elkaar zaten....even buiten de alcoholische capaciteit van de gemiddelde AW'er gerekend!:grijns:
 
Back
Top