Airwork BBQ 2010 POLL!!!

Airwork BBQ 2010 POLL!!!


  • Total voters
    32
@MelvinR

Dan blijf je tukken in de Slaapfabriek (kruipen vanaf het restaurant) en vlieg ik je 's morgens naar De Kooy (we hebben het dan morgen na wat pilsjes wel over de kosten ;)

Tot morgen!

Klinkt aanlokkelijk maar dan moet ik de auto laten staan en zaterdag avond ophalen. Denk nu maar even aan rijden zolang het nog kan.

Tot morgen!
 
Ik heb helaas geen lift kunnen krijgen van omgeving Den Haag.
Met het vliegtuig langskomen komt ook niet goed uit, dan moeten we straks dure brandstof tanken en dan wordt het avondje wel heel erg kostbaar.
Jammer. Veel plezier iedereen, better luck next year...
 
..en afpilsen in Twello. Een nieuwe dimensie aan de Airwork BBQ..! :biertje:

Tsja, de Airwork Afterparty (AA), het wordt nog eens wat zo. Ik heb genoten op mijn eerste echte Airwork BBQ (met dank aan André voor de poll), tot de volgende borrel! :biertje: En weltrusten iedereen.
 
Niet bepaald BBQ-weer, maar de gezelligheid was er niet minder om! Vond het echt SUPERgezellig gister, zeker met de afterparty in Twello. Dat we op één avond uit twee kroegen zijn gegooid, tja, dat zegt toch wel wat :biertje:.

André en Carla, dank voor de organisatie!
 
Het was een zeer geslaagde avond, bedankt voor de organisatie!

En het bleef nog lang onrustig in down-town Twello...
 
Dank, André & Carla, voor het organiseren van de Airwork-BBQ! Het was leuk om zowel nieuwe als inmiddels bekende gezichten te zien en lekker met elkaar te kletsen over het vliegen en nog zo veel meer, en dit alles op een oude vertrouwde gezellige plek.

Ben benieuwd naar de foto’s, Melvin. Wat mij betreft geen vertoning hier op AW maar ik zou ze wel graag zien en eventueel bestellen. Is pm-en een idee???

Ook dank aan Diana, want zonder haar forum geen Airwork-BBQ.

Op naar de volgende. Misschien in september? Wellicht minder koud. :)
En… het kan dan dus al heel snel weer zo ver zijn! Jullie zien wel, André en Carla, het smaakt naar meer. :biertje:
 
Het was erg gezellig. Ook ik wil André en Carla graag bedanken voor het organiseren. Jammer dat ik de after-party niet heb meegemaakt. Blijkbaar heb ik toch nog wel wat gemist.

Tot de volgende keer!
 
Back
Top