Airwork BBQ 2010 POLL!!!

Airwork BBQ 2010 POLL!!!


  • Total voters
    32
Jullie waren in buitenland laatste 2 jaar, ofzo? Echt nog nooit van een BOB gehoord?
 
Na zo'n opmerking vraag ik me af of er wel mensen mee WILLEN boppen...
Care to elaborate?

LOL! Dus jullie gaan alleen maar mee in dingen die met meer dan 100 KTS kruisen?

Ik denk dat het gevaar wel beperkt is. 142km/h op de A2. Helaas net een stuk waar nog een snelheid van 90 km/h actief bleek te zijn terwijl er geen wegwerkzaamheden in de buurt waren.

Verder ben ik maar van m'n eigen interpretatie afgestapt en zet ik de auto nu lekker op de cruisecontrol. Heb genoeg aan m'n hoofd en dit soort juridisch geneuzel kost meer tijd/geld en gedoe dan mij lief is.
 
OK, suc6 met je zaak dan!
Ben toch blij dat de paar keer die ik geflitst/aangehouden ben in DLD waren. Stopbod negeren: 10 euro, ter plaatste pinnen aub...
 
OK, suc6 met je zaak dan!
Ben toch blij dat de paar keer die ik geflitst/aangehouden ben in DLD waren. Stopbod negeren: 10 euro, ter plaatste pinnen aub...

10 euro? Wow. Das een andere wereld zeg. Mijn zaak tot nu toe : 3,5 mnd ontzegging gehad. Door een klaagschrift voorlopig het rijbewijs teruggehad. En de strafzaak is dan begin juni. Kosten, 1150 euro advocaat klaagschrift zitting, nog eens 1150 euro voor de strafzaak, verwachting ongeveer 1000 euro boete en een verplichte EMG cursus van 800.

Totaal verwachte schade 4100 euro voor 54 km/h te hard en 3,5 maand moeilijk vervoer.
 
En als je alleen die ontzegging had geaccepteerd, wat dan?
Krijg je nu / had je anders een notitie ergens gehad (ivm met verklaring goed gedrag etc)?
 
Zeker weten. Een treurig lot voor m'n hard/zuurverdiende centen.

Volgende keer gewoon niet zover je rechtervoet intrappen dan heb je nergens last van! Toch jammer van de vlieguren & :biertje:
 
Men kan tot 10 maanden ontzegging eisen. Dat risico kon ik niet lopen. Die 1000 euro boeten + EMG van 800 euro ontkom je volgen mij niet aan. Die 2300 euro heb ik er wel voor over om wat maanden langer auto te kunnen rijden.

Ik weet niet wat voor invloed dit heeft voor een verklaring goed gedrag. Alleen snelheid geldt volgens mij voor 5 jaar. Dingen als alcohol worden volgens mij wel anders opgeslagen, maar ik drink toch nooit als ik moet rijden. (ook niet 1).

Rijden tijdens een rijontzegging geeft wel een rommel. Dat is een misdrijf en heb ik me dan ook maar niet aan gewaagd. Die 3,5 maand ontzegging was ook nog wat duurder dan het leek. Auto uitgeleend aan personeel; en toe ik m'n auto terugkreeg zat er een scheur in de motorkop. (Warmrijden; wat was dat ook alweer).

Wat een klaagzang weer van mij. Past niet helemaal in het BBQ topic. Van praat over "Koeien schroeien" :) wordt ik toch gelukkiger.
 
Beste Airworkers,

Het is weer zover, er is al meer over gesproken maar uiteindelijk is het zover.

OK mensen, tijd om op te geven DAT je komt!

Stuur een PM met:

je normale naam
je adres
En met hoeveel personen je komt!

Dan krijg je van mij bericht terug met een naam en bankrekening nummer zodat je alvast kan betalen/reserveren.

Betalen voor 11 Juni zodat we het kunnen resereveren voor het aantal personen. Mocht je niet op tijd kunnen betalen, dan kan je altijd nog wat van de kaart in het restaurant eten. :)


Groeten

:radar: André :radar:
 
Hey André,

Moet ik als vegetariër mijn eigen pakketje meenemen of is er weer vegetarisch eten aanwezig?
 
Busair,

V.w.b. Vegetariers, ja, eigen paketje meenemen, en dus hoef je ook niet te reserveren.

Maar ik zal je wel ff in de lijst zetten, zodat anderen ook kunnen zien dat je komt

Wel of geen carnivoor, iedereen is welkom! We hebben voor zover ik weet ook geen HALAL vlees, maar dat weerhoud RAH er ook niet van om te komen. :D

Groeten

:radar: André :radar:
 
Boss du Manche,

Dan moeten we speciaal voor jou ook nog maar een keer op een andere dag naar Teuge om te BBQ'en!

Groeten

:radar: André :radar:

PS: ik bel je binnenkort nog wel ff een keer. Heb je voicemail gehoord!
 
Hallo allen,

Ik moet helaas verstek laten gaan. Mijn lieve vriendin heeft mij verrast met een weekendje weg. We vertrekken de 18e... :eek!:

Veel plezier en hopelijk tot ziens op de volgende borrel / BBQ!

Groet,
PH-FLY
 
PH-FLY,

Ze kan je toch een leuk weekendje weg geven naar de Slaapfabriek in Teuge! Sla je 2 vliegen in 1 klap.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Hallo allen,

Ik moet helaas verstek laten gaan. Mijn lieve vriendin heeft mij verrast met een weekendje weg. We vertrekken de 18e... :eek!:

Veel plezier en hopelijk tot ziens op de volgende borrel / BBQ!

Groet,
PH-FLY

That sucks, lekker dat ze zo goed rekening heeft gehouden met jou plannen :1855:. Klinkt meer als een weekendje voor haar waarbij jij verplicht mee moet omdat zij het betaalt :kiss:. Laten we hopen dat het richting de Veluwe is zodat je er toch bij kan zijn. Zo niet, enjoy anyway! :biertje:
 
Back
Top