Airwork BBQ 2010 POLL!!!

Airwork BBQ 2010 POLL!!!


  • Total voters
    32

André

Member
Beste Airworkers,

Het is weer zover, er is al meer over gesproken maar uiteindelijk is het zover.

OK mensen, tijd om op te geven DAT je komt!

Stuur een PM met:

je normale naam
je adres
En met hoeveel personen je komt!

Dan krijg je van mij bericht terug met een naam en bankrekening nummer zodat je alvast kan betalen/reserveren.

Oh ja, de kosten zijn € 17.50 PP voor de BBQ, de drank is voor eigen rekening.

Betalen voor 11 Juni zodat we het kunnen resereveren voor het aantal personen. Mocht je niet op tijd kunnen betalen, dan kan je altijd nog wat van de kaart in het restaurant eten. :)

Wie komt er zeker:

Diana
André en mevr André
Surferboy
Vliegende Jurist
Melvin R
Busair (veg)
Nosig (eventueel met mevrouw Nosig)
Boeing747
Immortal
JKVeenstra
Sierra Mike Delta (uiteraard!)
RAH


Groeten

:radar: André :radar:
 
Last edited:
Zoals eerder gezegd, vanwege het feit dat de avond van 25 juni samenvalt met het megafeest van het jaarlijks terugkerende grootste sportevenement van Nederland en om zodoende ook de motorlievende airworkers aanwezig te laten zijn bij de airwork BBQ ben ik fervent voorstander van, in dit geval, 18 juni.
 
Vrijdag 11 juni een Trans BBQ op Hilversum, vrijdag 18 juni AIRWORK BBQ, 19 juni Brasschaat EBDT FLY IN en KLU open dagen ... Dat wordt een beetje plannen in de agenda en wat uitleggen thuis...

Maar ik heb dus na NOSIG's pleidooi toch gestemd voor de 18e!

JulietWiskey
 
Ik probeer het ook. Waarschijnlijk toch met auto of trein, ivm de vroege activiteiten op de 19e.
Nog iemand die vanaf Den Haag rijdt? Ik kan dan de Bob zijn (drink nl. geen alcohol). Stuur maar een PM.
 
Zoooooooooooooo Luitjes,

Toch maar weer terug op het forum.

Heb gestemd op beide dagen, maar het ziet eruit alsof het de 18e wordt....

MIJN VERZOEK: Als je je opgeeft, kom dan ook echt.........

Groeten Steef
 
23 man/vrouw voor de 18e!

De 18e gaat het worden mensen, dan weten jullie het alvast!

Groeten

:radar: André :radar:
 
Hierbij vrij gevraagd, joker erbij ingetossed dus zou moeten lukken (famous last words) :).
 
Staat er in! Als de rechter me begin juni goed gezind is mag ik de 18e nog autorijden en kan ik boppen voor de mensen uit Amsterdam.
 
Na zo'n opmerking vraag ik me af of er wel mensen mee WILLEN boppen...
Care to elaborate?
 
Helaas geen dagen vrij, anders leek het me gezellig ligt tenslotte op kruipafstand van waar ik vandaan kom in NL! Iedereen veel plezier alvast
 
Back
Top