Airwork BBQ 2010 POLL!!!

Airwork BBQ 2010 POLL!!!


  • Total voters
    32
Jongens en meisjes, de deadline nadert! Schrijft allen in! ;)

Hoe laat willen we ongeveer beginnen?
 
Mensen,

Het is kort dag om nog op te geven, mevr André wil de aantallen doorgeven en begint te pushen voor een final figure!

Dussssssss, geef je snel op!!!

Groeten

:radar: André :radar:
 
Melvin,

Zie de eeste post, daar staat onderaan wie er allemaal ZEKER komen, verder kan iedereen onaangemeld komen, echter is er dan geen BBQ voor je geregeld. Maar je kan ook komen borrelen en wat in het Restaurant eten

Groeten

:radar: Andre :radar:
 
Nog een lift nodig uit 020 Melvin?

Nog niet. Er blijken zoveel rijbewijzen ingevorderd te zijn dat er bij justitie wachtlijsten zijn met invorderen. Daarnaast is pas de 21e de beroepstermijn verlopen dus verwacht pas vanaf begin juli alternatief vervoer nodig te hebben.

Je kan nu nog met mij meeliften als je durft :).
 
Beste Mensen,

Ik denk dat we tegen een uur of 18:00h LT wel voorzichtig gaan beginnen met borrelen en wellicht snel daarna de BBQ aansteken.

Dussssss, tussen 18:00h LT en 19:00h LT "aanmelden" :)

Groeten

:radar: André :radar:
 
Mevrouw Nosig is weekendje weg, ik sta nog reserve (wel vrij gevraagd, joker erbij gedaan) maar met verzoek voor vrij. Ik acht de kans groot dat het allemaal gaat lukken aangezien ik vanaf zaterdag ook vrij ben.

Ik vermoed dat ik met MelvinR meebob.
 
Mevrouw Nosig is weekendje weg, ik sta nog reserve (wel vrij gevraagd, joker erbij gedaan) maar met verzoek voor vrij. Ik acht de kans groot dat het allemaal gaat lukken aangezien ik vanaf zaterdag ook vrij ben.

Ik vermoed dat ik met MelvinR meebob.

Ik vind het helemaal goed. Moet wel een beetje op tijd terug zijn. Blijk zaterdag ochtend om 09:00u een afspraak te hebben in den oever.
 
Kan ik mogelijk nog inhaken?

Mocht de kok al hebben ingekocht dan beperk ik me tot geel vloeibaar voedsel! ;)
 
@MelvinR

Dan blijf je tukken in de Slaapfabriek (kruipen vanaf het restaurant) en vlieg ik je 's morgens naar De Kooy (we hebben het dan morgen na wat pilsjes wel over de kosten ;)

Tot morgen!
 
FOLBERTS,

Ja, je kan nog inhaken, ja er is al besteld, maar ik denk dat je aan de bar nog wel wat te eten erbij kan bestellen. Dus geen probleem!

Zie je morgen!!!

Groeten

:radar:André :radar:
 
Have fun kids
Rednecks.jpg
 
Back
Top