Air Holand Fanclub en Air Holland VA op TV

Oorspronkelijk gepost door Iz
Erik de Vlieger met wormvormig aanhangsel Harm Prins
:D :D :D

Zoals bij zoveel (slechtlopende/failliete) bedrijven ligt het vaak aan het management en niet aan de werknemers, die natuurlijk wel uiteindelijk de dupe zijn. Volgens mij las ik laatst ook in P&V een stukje van JC die over zijn ex-werkgever iets schreef als
"..en heb ik in al die jaren de directie nog nooit op enige vorm van management kunnen betrappen.."
 
I thought the doc was pretty goed, zembla has always been good with that sort of thing.

I enjoyed my years with AH1,2,3 due to my colleagues and atmosphere, management is something else, with the right mngmt it could have been a good company, oh well
 
Vond het een behoorlijk oppervlakkige, eenzijdige uitzending.
Maar het meest stuitende vond ik toch wel dat Cees weer ff buistijd kreeg om z'n onschuld te bewijzen.
Die man heeft gewoon pensioen verduisterd en moet ZITTEN!!!!!!!!!!!
Later kwam ie wel met een statement dat ie " niets verwachtte" tav een uitspraak van de rechter.
Mooi pak trouwens Cees, gefinancieerd van het daggeld?
Krijtpak zal je nog beter staan!
Topper vond ik verder natuurlijk de huilende Jan L met snor!!
Maar in zn geheel heeft de interviewer de kans voor open doel gemist.Als je nu als onwetende buitenstaander dit programma zou bekijken zou je zowaar gaan denken dat al die bestuurders pech hebben gehad en slechts zijn tegengewerkt door de KLM groep.
 
Anyone have a link?

Anyone have a link?

Oorspronkelijk gepost door Birdmare
Topper vond ik verder natuurlijk de huilende Jan L met snor!!

Damn - I just have to see this for myself!

If someone could post a link where I can view this online it would be appreciated.
 
Yo,

Er werd afgesloten met: De droom Air Holland is na 20 jaar over.

Michel......................... kom maar op..... kom eens met argumenten. Ik denk dat iedereen daar nu wel op zit te wachten.

Groeten Steef
 
funflying

hehe, deze kende ik nog niet. Ik heb me dagelijkse dosis lol weer gehad :) Als je nog meer van dit soort dingen hebt, please pm.

Hulde!
 
Vond de naam van de advocaat wel typerend: Nooitgedagt!

Ja Michiel ik was ook fan van Lola Ferrari, maar die is er ook niet meer. Heb nog wel een Air Holland wing liggen......
 
Deze jonge gozer wil ook even wat zeggen ;)

Ik 'ken' en ben bekend met de "Dutch Virtual Airline Group" http://www.dvag.nl . Air Holland maakt ook deel uit van deze club, net als een virtuele DutchBird club. In de tijd dat ik bij DBR op t kantoor heb gezeten hoorde ik daar ook bij. Niet alle virtuele 'vliegers' zijn van hetzelfde type als 'onze' Air Holland.

Mijn inschatting van wat ik gehoord heb van ex-collega's is dat HLN op crew niveau een gezellige club was, net als DBR. DBR was natuurlijk het leukst ;). Feit is wel dat iedereen eeuwen op zijn pensioen etc moet wachten bij HLN, zelfs toen de onderneming nog overeind stond. Ik hoop dat het lot gunstiger beslist wordt voor de DBRers.

Zoals al vaak gezegd hierboven: Air Holland is als naam domweg niet levensvatbaar meer.

V-Bird, tja, wat daar gedacht werd weet ik niet, maar waardeloos leek het wel. Alleen je gaat niet alleen door lederen stoelen failliet :)

Docu vat in mijn ogen kort samen wat HLN was en wat er zo ongeveer gebeurt is. Diepgang ontbrak. Veel feitelijke informatie kwam niet naar voren.

En @Air Holland, koop een nieuwe PC, die FS graphics waren wat traag :D Slechte texture loads zo nu en dan :p:
 
My thoughts

My thoughts

I thought this was a fair analysis of what went wrong - given the short time they had they presented the basic facts very well.

I don't know why they bothered with the fan club - didn't add anything to the program. They obviously haven't been reading Airwork!

Some highlights:-

Cees talking about integrity :grijns: :grijns:

Steven talking about ethics :grijns: :grijns:

Steven talking about how flying around with half full airplanes costs millions :grijns: :grijns:

But I have to agree seeing Jan Luder in tears was the high point of the program. :grijns: :grijns:
 
Als een domein geen website/pagina toont, wil dat nog niet zeggen dat het domein niet geregistreerd is. Het domein airholland.nl is wel degelijk nog steeds geregistreerd en staat op naam van Air Holland Charter b.v. Zie hier.

Maar wat niet is, kan nog komen: mogelijk dat het domein vrij komt als de registratie niet betaald/verlengd wordt.
 
Crash van Air Holland tijdelijk off line


De uitzending De crash van Air Holland''is vanwege technische problemen tijdelijk niet on line te bekijken.


Bron Zembla.tv
 
Back
Top