Hij heeft volle doorzetmogelijkheden!
Hij heeft volle doorzetmogelijkheden!
Air Holland is volgens mij niet meer weg te denken. Wellicht gaf Air Holland zelf aan dat het geen lijndienst of charter-maatschappij in eigen beheer komt. Mensen, blijf postief, echter is veel meer mogelijkheden in een globale luchtvaartwereld, dan alleen maar lijndienst of chartermaatschappijen is, het zou mij denken aan een low-cost maatschappij. Maar het kan ook een maatschappij zijn om ad-hoc vluchten wil uitvoeren voor andere maatschappij.
Hij gaf het aan dat een andere soort luchtvaartmaatschappij wordt wat niet zo bekend is in Nederlandse luchtvaartwereld. Het kan VIP-vervoer of een goedkope vluchten zonder franje zijn. Wellicht zien we Air Holland nog niet voor 2008 in de lucht. Er is veel concurrentie op de luchtvaartmarkt zoals van prijsvechters en traditionele luchtvaartmaatschappijen zoals TFL, HV, KL en MP.
Air Holland kwam wel 3 x uit een fallissement terecht om verder in een afgeslankte vorm doorstarten met 1 Boeing vliegtuig en breidde uit tot een middelgrote vloot van 5 Boeings en daarna vele jaren later ging het weer mis! Dit komt alleen voor dat mismangament de oorzaak van is, die door domme directieleden genomen werd. We zullen nooit weten hoe dit alles precies gegaan is. Die mensen in coke hebben gehandeld in luchtvaartwereld is wel bekend via Erik de V, die de laatste Air Holland overnam en was omgetoverd tot Holland Exel. Holland Exel bestond helaas niet lang meer voordat ze weer op de fles gingen. De politiek doet lekker mee met arrogrante mensen en criminele wereld om bepaalde bedrijven naar de klote helpen! Dit is heel erg slecht voor imago van de Nederlandse luchtvaartwereld. Dit kwam ook DBR over, zodat de bedrijf in enekel maanden falliet werd verklaard wegens betrokkenheid van Harm P. Erik de V en Harm P. zijn niet te vertrouwen als het om zaken gaat, minstens ze met veel verdachte zaken te maken hebben. Boeing had goed gedaan zodat de toestellen, Boeing 757´s niet meer aan DBR te verhuren zodat de bedrijf wel een doorstart kon maken. Dat betekende echter einde verhaal voor DutchBird. Sudtours had echter gekozen voor Transavia.com, omdat ze met vele kortingen de passagiers met HV van Amsterdam Schiphol of andere regionale luchthavens naar zonnige vakantyiebestemmingen kon vervoeren.
Dit heeft bijna niks meer te maken met Air Holland, wat jullie alleen maar beweren dat het waar is of niet?