Air Holand Fanclub en Air Holland VA op TV

Air Holland

New member
Hallo Allemaal,

Met trots kan ik mededelen dat de Air Holland Fanclub en VA in het TV programma van Zembla (Vara) komen.
Deze uitzending gaat over historie van Air Holland van het begin dat Air Holland begon tot het (voorlopige) einde van Air Holland

De uitzending is bij Zembla (Vara) op 14 november om 21.10 op Nederland 3

Hopenlijk kunnen jullie deze uitzending allemaal zien.

Met vriendelijke groeten,

Michel van Haarlem
CEO en PR Manager
Air Holland Fanclub en Air Holland VA
 
Last edited:
Oorspronkelijk gepost door hollandwing
voorlopig einde = definitief einde, denk ik....

Nee hollandwing je hebt het gelukkig helemaal mis Air Holland komt terug alleen niet meer als charter airline.
Op dit moment kan en mag ik hier niet meer over zeggen zodra dat wel kan zal ik het jullie melden.
 
Leuk!!! Ondanks dat het natuurlijk vervelend is hoe het met Air Holland verlopen is, hoop ik wel dat dit programma op een of andere manier een positieve indruk achter kan laten. Aan de post van Michel van Haarlem is denk ik te merken dat het wel gelukt is.
 
Hopenlijk kunnen jullie deze uitzending allemaal zien.


Helaas, tenzij iemand het ff als mpeg-movie (oid) naar me PM't

Als het tenminste niet op www.uitzendinggemist.nl komt...
(een goede site voor expats!)

We wachten af.

In ieder geval een welgemeende gefelicitatie voor de kans op
herrijzing, hoe was het ook weer...

JE MANTIENDRAI!!! :)

Grtz, Herbie
 
Nee hollandwing je hebt het gelukkig helemaal mis Air Holland komt terug alleen niet meer als charter airline.

@Air Holland:

Ik begrijp dat je het nu over "Air Holland VA" hebt?
 
VIP vluchten met een BBJ naar Suriname???

Hehehe, maar het lijkt me niet handig om weer met de naam Air Holland (met of zonder hoofdletters) rond te gaan vliegen.

Groeten Steef
 
Zal ook nog wel een paar jaar duren voordat het zover is dat ze weer gaan vliegen.
Maar nogmaals het zullen geen charter of lijndiensten zijn in eigen beheer.
En meer zeg ik er niet over
 
Oorspronkelijk gepost door Air Holland
Zal ook nog wel een paar jaar duren voordat het zover is dat ze weer gaan vliegen.
Maar nogmaals het zullen geen charter of lijndiensten zijn in eigen beheer.
En meer zeg ik er niet over

Ik begrijp dat je nog een paar jaartjes moet sparen?
 
Kom op Michel, je wil het graag verklappen, anders zou je ons niet zo aan het lijntje houden :)

Maareh, welke f'kin idiot bedenkt in godsnaam dat het ook maar in de verste verte een goed idee is om de naam Air Holland weer te gebruiken? Klinkt het vertrouwd ofzo? Krijg je daar een warm gevoel van van binnen?
 
Precies IZ,

Michel zegt het op zo'n manier dat ie graag het duel aangaat om het een en ander beetje bij beetje wilt gaan verklappen.

Nou Michel geef ons eens een kleine hint....

Mzzls Steef
 
hmm..

hmm..

er zullen zeker eerst nog een paar (coke)lijntjes uitgezet moeten worden, voordat de "nieuwe Air Holland" kan beginnen om zodoende voldoende startkapitaal te hebben :D :D :D

wat een lachertje is dit zeg. Ik heb er nu al geen vertrouwen in!

Climb350
 
Een A380 van Niederrhein naar Texel :)

Ameland volgt!

Serieus: een naam die te beschadigt is.... waarom blijven mensen kwijlen (of is het g**len) op iets dat helaas kapot is... Het is geen asset maar een last, probeer maar eens op de meeste vliegvelden te landen waar mensen je in verband brengen met:
-EdeV en niet betaalde rekeneingen
-Faillisementen maw altijd cash betalen
-Faillisementen maw klanten kijken weel beter uit en gaan voor een 10je meer liever met HV of MP

Dreamers.. de luchtvaart zit er (te) vol mee..

:rolleyes:
 
Back
Top