Search results

  1. A

    Line training.

    Hey, Zijn er mensen die zelf een line training hebben gevolgd? Kunnen jullie mij zoveel mogelijk info geven over hoe dat precies gaat?
  2. A

    Wat vonden jullie het moeilijkst bij de ATPL Theorie.

    Geachte Forumleden, Mijn 2 vragen zijn: Welke onderdelen vonden jullie het moeilijkst? Waarom vonden jullie die onderdelen het moeilijkst? :):)
  3. A

    Waar ga jij op vakantie?

    Ik ga zelf deze zomer voor 4 weken naar Marokko.( 1 juli) Heerlijk Zon,zee,strand en nog veel meer. Maar waar gaan jullie eigenlijk naar toe en voor hoelang?
  4. A

    Autopilot/Take off/Landing

    Ik heb een vraag over de autopilot/Landing/Take off. Ik zie in filmpjes dat de PNF "Rotate" roept waneer de PF moet klimmen. 1e vraag:Op basis van wat weet hij waneer de PF moet rotaten. 2e vraag:Op welke altitude stellen ze de autopilot in? 3e vraag:Bij landen duwen ze de joke toch iets...
  5. A

    Wat zijn de belangrijkste taken van een First Officer?

    Geachte forumleden, Wat zijn de belangrijkste taken van een First Officer? Wat moet een First Officer bereiden voor de vlucht? Wat doe je meestal bij je eerste 20 vluchten? Mohammed
  6. A

    Waar kan ik alle opleidingsboeken kopen? ( Rotterdam)

    Beste mensen ik wil me alvast voorbeiden op mijn theorie (Alvast jaren van tevoren) Ik zoek opleidingsboeken over de volgende onderwerpen die geschikt zijn voor de KLM Flight academy.(Een goed begin is het halve werk) Budget: 900 euro * Air Law * Meteorology * Principles of Flight...
  7. A

    Examens Klm Flight Academy Theorie

    Geachte forumleden, Mijn vraag is ;moet je op het KLS de volgende onderdelen tegelijk examineren of doe je bijvoorbeeld week 1:Airlaw week 2:Meteorology week 3: Principles of flight ?.Ik vraag dit omdat het mij moeilijk lijkt in een week al deze vakken in je kop te stampen en diezelfde week...
  8. A

    Percentage van mensen die vliegopleiding halen

    Beste forumleden, Ik was benieuwd of er ook veel mensen uitvallen tijdens de opleiding? Dat mensen bijvoorbeeld de stof moeilijk vinden of dat ze voor een examen niet slagen. Kunnen jullie mij informatie geven uit eigen ervaring.(Percentage of aantal aspiranten) Bij voorbaat dank
Back
Top