Search results

  1. Joe Bar

    Hypotheek met buitenlands inkomen

    Heeft er iemand recente ervaring met het regelen van een hypotheek in Nederland met als basis een euro contract van bijv. MXP/MAD/SXF. Alle info welkom of een PM. JB
  2. Joe Bar

    SXF contract

    Hoe is de situatie in SXF qua onderhandelingen t.a.v. contractverbetering.
  3. Joe Bar

    ANPAC

    Is het een goede keus om lid te worden? JB
  4. Joe Bar

    MXP eindelijk

    Eindelijk is mijn transfer naar MXP bevestigd. Nu moet ik op zoek naar woonruimte enzo. Ik zoek iets met 2 slaapkamers liefst bij het Lago Maggiore. Ik heb al op www.casa.it gekeken en ben van plan om in Maart een kijkje te komen nemen. Dus als er iemand is die nog wat weet dan hoor ik het...
  5. Joe Bar

    Commuters vast 20/12 door sneeuw?

    Hallo, Zitten er nog meer commuters vast in NL door het weer? Ik zie op Touch & Go veel CANC... callsigns. Gr. JB
  6. Joe Bar

    commute cdg

    Zijn er hier commutende CDG gangers? Ik vraag me af hoe het zit met het non-resident verhaal. Groet JB
  7. Joe Bar

    FCO animo

    Heeft er iemand meer info omtrent FCO. Is er veel animo om naar FCO te gaan vanuit MXP? Zijn er al transfers bevestigd voor de belangstellenden.
  8. Joe Bar

    This is not a threat just an observation

    Memo van het management!? Het is natuurlijk niet waar, want RYR heeft tenslotte een miljard op de bank staan. Dear Ladies and Gentlemen, We have recently been inundated with applications from pilots whose employers (such as Zoom, Futura and XL) have gone bust in the past few weeks. We are...
  9. Joe Bar

    Commuting MXP

    Hallo Zijn hier mensen die commuten tussen AMS en MXP die wat info kunnen geven t.a.v. belasting, woonruimte en andere zaken. Cheers JB
  10. Joe Bar

    A320 cockpit poster

    Hallo, Weet iemand waar je hier in NL een cockpit poster van een A320 kan kopen. Niet een foto van de cockpit maar zo'n trainingsposter. JB
  11. Joe Bar

    EZY base transfer DTM

    Hallo Hoe lang duurt een base transfer naar DTM op dit ogenblik. Iemand hier recente ervaring hiermee. Gr. Joe
  12. Joe Bar

    1 jarige geldigheid Medical voor 40+ers in de UK

    Dit kwam ik op pprune tegen: The JAA will shortly publish Amendment 5 of JAR FCL 3 Medical Requirements. One of the changes is that class one medical certificate holders aged between 40 and 59 years of age, other than those engaged in single pilot commercial air transport passenger carrying...
  13. Joe Bar

    EZY Bristol NL'ers

    Hallo, Zijn hier easyJet piloten met BRS base die commuten tussen de UK en NL en wat ervaring willen delen omtrent de crew travel. Ik ga december met de TR beginnen en heb als base BRS toegewezen gekregen en wil tijdens mijn vrije dagen naar NL terug reizen. Groet Joe
Back
Top