Commuters vast 20/12 door sneeuw?

Joe Bar

New member
Hallo,

Zitten er nog meer commuters vast in NL door het weer? Ik zie op Touch & Go veel CANC... callsigns.

Gr. JB
 
Dat wordt dan morgenochtend, als je geluk hebt. Ik heb in AMS 8 uur zitten wachten op de ochtend MXP en het lijkt erop dat ik de enige ben die nog weg is gekomen. Het hele avondprogramma ligt er in ieder geval uit. ALLES cancelled vanaf AMS. In de vertrekhal werd 's middags omgeroepen dat de Martinair naar cancun vertraagd is tot morgenochtend 10:00. Toen werd het wel wat stiller om me heen met de klaagzangen.

Morgenochtend zal alles wel tot de nok volgeboekt zijn met de gestrande paxen van vanavond. Succes met je commute...
 
Zit nog een airworkster vast in LHR. Vluchten (KL) zitten vol tot dinsdag, ik zie wel ruimte op 1 vlucht vanaf LCY morgen einde middag. Boot zit ook volgeboekt (pedestrian), trein heb ik ook niet echt positieve verhalen over gehoord. Gelukkig heb ik vakantie :).
 
Gelukkig heb ik vakantie :).
Hier nog zo'n geluksvogel, vanuit het zwembad in een 92 sterren all-inclusive resort in Cancun met een cocktail en 25 graden zijn al die verhalen over forse sneeuwval toch wel erg vermakelijk. :kiss:
Zal wel chaos zijn in menig vertrekhal en crewcentre...
 
Het lukte om vanmorgen staff travel te boeken, net geregeld voor ze de AMS van gisteravond cancellden (zag het al aankomen). Met 3 uur vertraging aangekomen. En toen nog met de trein.....
 
Hier nog zo'n geluksvogel, vanuit het zwembad in een 92 sterren all-inclusive resort in Cancun met een cocktail en 25 graden zijn al die verhalen over forse sneeuwval toch wel erg vermakelijk. :kiss:

Cancun zal wel goede aanbiedingen hebben dit jaar, denk ik :cool:? Ik ben zelf voor een VIP cottage (eigen sauna) last minute Center Parcs gegaan, kwartiertje rijden van huis. Aqua mundo is net als Cancun anyway, maar dan zonder de jet lag :p:.
 
Back
Top