Tsja, of de vluchten goed aansluiten hangt natuurlijk af van je rooster!
Ze zijn nog niet zo gek bij eJ dat ze het rooster zo aanpassen dat jij na je 5de early lekker op de laatste AMS kunt stappen...
Bristol to Amsterdam Amsterdam to Bristol
Travel Day Flt No. Dep. Arr. Flt No. Dep. Arr.
Mo-Sa 6163 07:10 09:30 6164 09:55 10:15
Mo-Fr 6167 15:40 18:00 6168 18:25 18:45
Su 6169 09:20 11:40 6170 12:05 12:20 (tot 04feb07)
Su 6165 14:20 16:40 6166 17:05 17:25
Ik ben zelf NCL-based en weet dus niet hoe de rotaties in BRS zijn, maar als ik zo naar de vertrektijden kijk vanuit BRS, denk ik dat het moeilijk wordt om na je 5de early meteen naar AMS te vliegen. De 6167 geeft nog een mogelijkheid, maar dan moet je uiterlijk om 1500 ingecheckt zijn, wordt nogal krapjes...
Terugvliegen voor je eerste late dienst moet wel lukken zo te zien. Als je de 6163 pakt moet je in principe op tijd in BRS zijn, maar ja, dan moet je geen vertraging hebben (en de winter komt eraan, BRS ligt op 622', mist, etc.
).
Overigens zul je je training in Burgess Hill doen nabij LGW, dus je kunt beter naar die tijden kijken!
Ik geloof dat ze daar nu 5x per dag AMS aandoen, veel meer keus dus!
Een goed punt van eJ staff travel is dat je altijd een stoel hebt, we werken (nog niet) met standby stoelen. Ticket = plaats in toestel. Er is nu zelfs een trial aan de gang waarbij je je op kunt geven voor jumpseat-travel naar je thuisland. Dat betekent dat als de kist écht vol zit (hoe vaak komt dat voor? :haha: ) en je permissie van de captain hebt, je op de jump mee zou kunnen. Weet niet of dit een blijvertje is...
Hope this helps!
Ice :airforce: