MXP eindelijk

Joe Bar

New member
Eindelijk is mijn transfer naar MXP bevestigd.

Nu moet ik op zoek naar woonruimte enzo. Ik zoek iets met 2 slaapkamers liefst bij het Lago Maggiore. Ik heb al op www.casa.it gekeken en ben van plan om in Maart een kijkje te komen nemen.

Dus als er iemand is die nog wat weet dan hoor ik het graag eventueel via een PM.

Een adres van een hotel voor een paar nachten is ook welkom.

Gr. Joe Bar
 
Salve Joe,

Redelijk wat easyJet vliegers hebben hun (huur)huis geregeld via Giovanni Sampaoli. Anders Cambio Casa of iets dergelijks.

Bankrekening wordt vaak geopend bij Deutsche Bank Italia, kantoor in Gallarate en Varese. Zijn bekend met easyJet vliegers, bankpas, credit card, online banking etc. Site in het engels inc. gratis SEPA overboekingen. Je mag bij easy echter sinds kort ook een Nederlandse bankrekening opgeven, als het maar in het SEPA gebied is.

Hotel voor in het begin, La Perla. Crew rates, busje naar het veld maar blijf er niet te lang want elke maand kom je een kilo aan.

Al een snowboard en een boot gekocht?

Ciao.
 
een hele relaxe makelaar die ook goed engels spreekt is christian bij Tecnocasa in sesto callende. Ik woon net zelf ook in sesto en het is daar echt heel leuk en levendig en er zijn leuke nieuwe appartementen te huur. Zitten ook hoop easyjetters. Tecnocasa doet ook angera en omstreken.

www.tecnocasa.it
www.immobiliare.it (hier staan hoop makelaars op)
 
Hey PK! Maakt nu je broertje het eiland ook onveilig? ;-) Kom je nog eens langs wanneer ik er iets langer ben? Binnenkort hebben wij waarschijnlijk layovers in MXP...Ik hou je op de hoogte want ik moet nog even bootjevaren!
 
Back
Top