Search results

  1. Count Blah

    online JAR

    Weet iemand een website waar de JAR's online staan. Alvast bedankt.
  2. Count Blah

    KLS instrument training manual

    Ik ben op zoek naar de KLS-ITM manual. Ben hem kwijt en wil er even wat in opzoeken. Als emand die nog op zijn computer heeft rondzwerven maakt me erg blij. Thanks
  3. Count Blah

    TCAS ghost returns

    Vandaag iets apart gezien. We waren cleared naar 4000' vanaf 6000'. Tijdens de daling kwam er een target tevoorschijn op de TCAS 1000' onder ons. Na een aantal seconden begon het target rustig aan te klimmen. We waren VMC, no contact met het vliegtuig. Navraag bij ATC dat we traffic hadden op...
  4. Count Blah

    Docu: "De Val van de Dollar"

    Enige tijd geleden uitgezonden op de TV. Interessant om te zien. Helemaal nu de dollar nog verder wegzakt. Leven we op een zeepbel? Kan de zwaar in de schulden geraakte Amerikaanse economie instorten en ons, Europeanen, meesleuren in een vrije val? Zijn de dagen van de dollar als wereldmunt...
  5. Count Blah

    Auto Importeren USA

    CB heeft een vraagje voor de mensen die hier ervaring mee hebben of dit zelf al gedaan hebben. Nu de $ op een alltime low staat is het misschien wel interessant om ipv een auto uit Duitsland te halen eentje uit de States te halen. Op het moment rijd ik in een poolse winkelwagen, dus tijd voor...
  6. Count Blah

    Uitspraak Rechtzaak B.V. IAC

    Voor de geinteresseerden: Uitspraak RECHTBANK UTRECHT Sector strafrecht Parketnummer(s): 16/993035-05 Datum uitspraak: 21 februari 2008 Vonnis van de meervoudige kamer voor strafzaken op tegenspraak gewezen in de zaak tegen: [verdachte], geboren op [1933] te [geboorteplaats], wonende te...
  7. Count Blah

    Live Noodlanding op CNN

    Nu op CNN live een kist van American, die een "noodlanding" gaat maken komende 10 minuten. Problemen met gear. sensatiemodus off. edit: As usual, amerikaanse media overdrijven nogal eens. Alles goed gegaan
  8. Count Blah

    Optical Illusion

    http://youtube.com/watch?v=ttsdHsfZ4Jc Optical Illusions Gefilmd door een kennis van me.
  9. Count Blah

    Goed Leesvoer voor mensen die vlieger willen worden.

    Bij de december edititie van Piloot en Vliegtuig zit een aparte special over Vliegopleidingen. Er staan diverse interviews in met leerlingen en heel veel artikelen over de verschillende vliegopleidingen die worden aangeboden. Kopen dus, doe er je voordeel mee. Gr CB :biertje:
  10. Count Blah

    Studeren naast het vliegen.

    Zijn er mensen hier op het forum die naast hun baan als verkeersvlieger ook nog studeren of dat gedaan hebben in deeltijd. Vind dat ik op zich redelijk veel vrije tijd heb op het moment en zat er aan te denken om dus naast me baan een deeltijdstudie te gaan doen. Graag hoor ik van degene die...
  11. Count Blah

    Vliegtuigje maakt noodlanding op Autobahn

    Uitgegeven: 24 november 2006 17:28 Laatst gewijzigd: 24 november 2006 18:23 AMSTERDAM - Twee personen zijn vrijdagmiddag zwaargewond geraakt toen een propellervliegtuigje met motor- of brandstofproblemen neerstortte tijdens een mislukte noodlanding op een drukke autosnelweg bij Essen in...
  12. Count Blah

    GPWS Flow Chart

    :haha:
  13. Count Blah

    F16 Verongelukt op Volkel

    F-16 Volkel gecrashed ! Leeuwarden, 21 September 2006 Volkel - Vanmiddag is er een F-16 op de vliegbasis Volkel crashed. Dit gebeurde rond 15:15, hij is gecrashed in de buurt van het munitie park. De J-068 een tweezitter is in het begin van de middag gecrashed op Volkel. Dit gebeurde tijdens...
  14. Count Blah

    Hagelbuitje

    Weet iemand hier het verhaal achter?
  15. Count Blah

    CFI renewal

    Er huizen hier vast wat CFI's rond. Is er voor je cfi license net als bijv in nederland je ir verlenging een periode waarin je hem kan verlengen na de vervaldatum? Wil hem online verlengen. Alvast bedankt.
  16. Count Blah

    Gezocht: Psycho oefeningen

    Kan iemand mij helpen aan een site waar je de verschillende testjes kan oefenen die je vaak tijdens een psycho onderzoek krijgt. Cijferreeksen, letterrekenen, stroomdiagrammen etc. Kon met de search functie geen andere threads hierover vinden. Alvast bedankt :)
  17. Count Blah

    Sightseeing Nevada

    Heeft iemand hem al gespot :grijns: Eva Longoria te zien vanuit ruimte door onze redactie AMSTERDAM - Alle piloten en passagiers die over de woestijn van de Amerikaanse staat Nevada vliegen opgelet! De cover van het tijdschrift Maxim, met daarop niemand minder dan Desperate Housewife Eva...
  18. Count Blah

    Verlenging SEP CPL

    Mensen ik heb even een vraagje, eind maart verloopt mijn cpl sep. Voor verlenging van je brevet moet je voldoen aan de volgende eisen. Binnen 12 maanden voor afloop tenminste 12 vlieguren waaronder begrepen: 1) ten minste 6 uur als eerste bestuurder 2) 12 to / ldg 3) trainingsvlucht van ten...
  19. Count Blah

    Low Altititude flying

    Weer een mooi filmpje: http://www.dumpalink.com/media/1131880548/Extremely_low_altitude_flying
  20. Count Blah

    Profcheck --> nieuw papiertje

    Vorige maand mijn profcheck gedaan, MEIR gedeelte in een fnpt II het MEP gedeelte daarna, airwork en circuitjes. Nu kreeg ik vrijdagmiddag een nieuw brevet binnen en ik heb het idee dat er wat fout is gegaan :confused: zie de plaatjes. Kan iemand vertellen of ze alleen mijn IR gedeelte...
Back
Top