Profcheck --> nieuw papiertje

Count Blah

New member
Vorige maand mijn profcheck gedaan,

MEIR gedeelte in een fnpt II
het MEP gedeelte daarna, airwork en circuitjes.

Nu kreeg ik vrijdagmiddag een nieuw brevet binnen en ik heb het idee dat er wat fout is gegaan :confused:
zie de plaatjes.

Kan iemand vertellen of ze alleen mijn IR gedeelte verlengd hebben bij ivw en niet mijn MEP????
Kon IVW niet meer bellen vrijdagmiddag


dsc024267op.jpg

dsc024272lc.jpg
 
Wat jij op je license hebt staan probeerde ik al tijden vergeefs bij de IVW voor elkaar te krijgen. Namelijk, ME IR zonder MEP.
Mischien hebben ze je formulieren apart verwerkt en moet je license met MEP nog binnenkomen.
 
Daar klopt duidelijk iets niet. Je MEP is inderdaad niet verlengd. Je SEP trouwens ook niet, terwijl 'ie normaal ook weer een jaartje opschuift. Handig, zo'n verlengde Multi Engine Instrument Rating, terwijl je geen multi engine piston mag vliegen! :rolleyes:

Succes ermee.

Gr.
Slim
 
En reken op 5-6 wkn vertraging want ze zijn druk en onderbezet. GVD, eikels. Vroeg al of ze ook dan eventjes mijn loon 5-6 wkn betaalden, werd ie kwaad? Pffff ambtenaren................ :(
 
en vergeet ze dan ook niet even te vragen wel een postzegel op de envelop te doen!! laatste keer mocht ik mooi een straf porto betalen omdat ze zelfs dat niet eens goed kunnen doen :passed:
schandalige tarieven vragen maar van service hebben ze blijkbaar nog nooit gehoord!

suc6!! je zult het nodig hebben :(
 
ivw wat een zooitje zeg,

bel je om 09:30 krijg je te horen wij zijn te bereiken op werkdagen van 9 tot 12 :S
om 10:00 en 11:00 ook nog. Lange koffiepauzes daar zeg,
misschien daar maar eens solliciteren. :grijns:

verder wel goed te woord gestaan, probleem ligt zeer waarschijnlijk bij de vliegschool die vergeten is de aanvraag op te sturen.
Mevrouw vertelde verder doodleuk dat me mep nu "verlopen" is en dat ik ook niet op mijn brevet kan vliegen wat is afgetekend door de examinator na het behalen van mijn profcheck :mad: , aangezien het brevet nu geld wat ik in de bus heb gekregen, zucht....

bureacratisch zooitje daar zeg
 
Apart, ik heb vorige week mijn 75 type verlengd en binnen 3 dagen had ik mijn papiertje in de bus liggen, ze kunnen het wel. Ik ga er wel altijd persoonlijk naar toe, kost me peut, maar de combinatie TPG/NLA botert vaak niet. Succes met je sores.
 
Back
Top