Recent content by Silent-D

  1. Silent-D

    Sanicole Airshow 2009

    Namens DavidV Hey Iedereen! Samen met een vriendin van mij organiseren wij een reis per bus naar Sanicole Airshow. Het idee was eerst om het te doen voor mensen van de F-16 demoteam hyve. Echter, omdat er veel mensen niet kunnen willen wij onze doelgroep wat uitbreiden :). Aangezien dit toch...
  2. Silent-D

    Stand van Zaken deel 26

    Indien er iets niet klopt, of dat je ook graag vermeld wilt worden in de SvZ, geef het dan a.u.b. even aan. Zie voor eerdere delen van de Stand van zaken: Deel 1, Deel 2, Deel 3, Deel 4, Deel 5, Deel 6, Deel 7, Deel 8, Deel 9, Deel 10, Deel 11, Deel 12, Deel 13, Deel 14, Deel...
  3. Silent-D

    Nieuwe test tjeerd

    Voor de mensen die het nog niet gezien hebben (die dus niet airwork checken op koninklijke luchtmacht sectie na) Tjeerd heeft een een nieuwe hand - voet - oog coordinatie programma online gezet. Voor de nieuwe test klik hier
  4. Silent-D

    KLS selectie

    Er zijn ongetwijfeld al topics hierover en heb het grote deel ook gelezen maar toch wou ik menig van jullie even om advies vragen. Ik ben een 17 jarige op het moment HBO student Technische bedrijfskunde en wou in eerste instantie aan de bak als militair vlieger. Ik heb in april j.l. de po1...
  5. Silent-D

    Herkansing po1

    Zoals sommigen missschien al wel hebben gelezen heb ik 9 april voor de eerste keer po1 gedaan. Ik heb dit toen helaas niet gehaald, het ging voornamelijk om me linkervoet bij de ruimtelijke inzich test, en die was echt niet goed. Ik denk dat ik me te veel heb geconcentreerd op me rechtervoet...
  6. Silent-D

    Geen gvss intake meer

    Ik hoorde het al hier en daar, maar het klopt, de gvss intake word niet meer afgenomen. Ik kreeg net een brief thuis aangezien ik 9 april sta voor de po1 en de gvss intake. Op die datum moet ik dus nu alleen po1 doen, de gvss intake word helemaal niet meer afgenomen, ze gaan er vanuit dat jij...
Back
Top