Geen gvss intake meer

Silent-D

New member
Ik hoorde het al hier en daar, maar het klopt, de gvss intake word niet meer afgenomen. Ik kreeg net een brief thuis aangezien ik 9 april sta voor de po1 en de gvss intake. Op die datum moet ik dus nu alleen po1 doen, de gvss intake word helemaal niet meer afgenomen, ze gaan er vanuit dat jij die theorie gewoon kent. Als je dus op de dag van je po1 er door heen komt, heb je gelijk de briefing van de gvss waarin je vragen kan stellen over de stof.
Bijgesloten bij de brief zitten ook 24 vragen + antwoorden, dus wat je normaal op de dag van je po1 zou krijgen.

Ik ben dus van plan het boekje enorm goed te leren, en voor mezelf de toets te maken.
 
Klopt, eigen verantwoordelijkheid.

Natuurlijk is er vooraf nog wel gelegenheid tot het stellen van vragen.
 
Er zijn anders nog genoeg mensen die erop falen, als je de discipline al niet kunt opbrengen om dit boekje van buiten te leren moet je jezelf af gaan vragen of je niet op de verkeerde vacature gesolliciteerd hebt. Spijtig genoeg wordt dit veelal genegeerd.
 
Daarom zal het nu ook wel zo zijn dat de toets niet word afgenomen. Wil je bij de defensie, wil je officier vlieger worden dan moet je zelf de discipline op kunnen brengen omdat boekje goed te leren!
 
mwhoi, tzal wel goed zijn hoor.. hun weten de cijfertjes...

Der vallen echter nog steeds elke rond een aantal mensen uit bij die intake... lijkt me weinig moeite en scheelt je toch een hoop bij de GVSS, ken je die stof daar niet faal je sowieso dusja...

Ze zullen gewoon geen uitval van kandidaten willen op de intake denk ik ivm mensen tekort.. oid..

Greetz
 
Maar nu is het dus zo dat mensen die de intake niet zouden halen, alsnog afvallen op GVSS, omdat ze de stof niet beheersen. Dat kost tijd, want de GVSS duurt 2 dagen, hotel, eten en simgebruik enzo zijn dan meer.

Aan de andere kant, de lui die de eerste keer hun intake niet haalden omdat ze niet geleerd hadden, mochten eerder nog terugkomen. Nu is het na de GVSS definitief finito.

Ze zullen er wel goed over nagedacht hebben.
 
Back
Top