Stand van Zaken deel 26

Status
Not open for further replies.

Silent-D

New member
Indien er iets niet klopt, of dat je ook graag vermeld wilt worden in de SvZ, geef het dan a.u.b. even aan.

Zie voor eerdere delen van de Stand van zaken:


Huidige SvZ

KLu: Klaar met de opleiding en werkzaam bij de KLu:


MLD: Klaar met de opleiding en werkzaam bij de MLD:

KLu: Goedgekeurd en reeds in opleiding:



MLD: Goedgekeurd en reeds in opleiding:

EMVO in 2007 (Nieuws hierover?)

EMVO maart 2008

EMVO januari 2009:

EMVO april 2009:

EMVO augustus 2009:

KMA 15 augustus 2007: (Wie weet wat over deze mensen?)


KMA 11 augustus 2008:



KMA 3 november 2008:

KMA 2 februari 2009:

KMA 20 april 2009:

KMA 19 augustus 2009:

KMA 9 november 2009:


Bezig met selectie voor vlieger:
  • 23 juli 2009 - Amraam91, PO-2
  • 23 juli 2009 - Lightning , PO-2
  • 30 juni 2009 - OFX, PO-2
  • 12 juli 2009 - joost-84, PVS (VMO-2 reeds behaald)
  • 12 juli 2009 - JFJ, PVS
  • 15 juni 2009 - Sipma, VMO1 verder onderzoek
  • 24 mei 2009 - Kooitje007, PVS
  • 25 juni 2009 - KermitV, GVSS
  • Datum n.n.b - TnG, PVS gehad (wachtend op uitslag) + Vervolg onderzoek VMO-2
  • Datum n.n.b - up_up_and_away, Reeds PVS gehad wachtend op uitslag (?)
  • Datum n.n.b. - Donutman, Vliegmedisch goedgekeurd, wachtend op PVS uitslag
  • Datum n.n.b. - RlPilot, PVS
  • Datum n.n.b. - Moonshine, PVS
  • Datum n.n.b. - Mob, Wachtend op eindgesprek

KLu, Officier Luchtverkeersleider, bezig met selectie (tussen haakjes is nog te doen):
  • -
KLu, Officier Air Surveillance, bezig met selectie (tussen haakjes is nog te doen):
  • -
Goedgekeurd, wachtend op plaatsing
  • -

 
Last edited:
Ik zal hem morgen of overmorgen even waar nodig helemaal bijwerken. Zag al dat hij niet bepaald meer up-to-date was.
 
Goed zo Silent-D, we zijn trots op je!
thumbsup.gif
 
Bedankt :), ik heb sinds ik mijn PVS heb gehad inderdaad iets minder geupdate, maar zoveel zal ik niet over het hoofd hebben gezien denk ik.
 
Vanochtend PO1 gehad, helaas niet gehaald. Had op alles voldoende, behalve 1 punt te weinig bij hand bij de coordinatietest... Wist dankzij deze site vrij goed wat ik van de dag kon verwachten. (Overigens werd er gevraagd wie er wel eens op Airwork gekeken had, en dat waren er maar 1 of 2...)
Wat ik nu wel geleerd heb is dat het inderdaad erg belangrijk is om je hand de prioriteit te geven bij de coordinatietest. Ik was erg gefocussed op m'n voeten (had ook het idee dat dat erg slecht ging, de taartpunt kwam nauwelijks in het midden), maar uiteindelijk waren m'n voeten juist voldoende en had ik het taartpuntje te vaak laten vallen.

Verder m'n complimenten voor de zeer duidelijke (en af en toe grappige) uitleg door de testleider en de hartelijke ontvangst bij de receptie :) Het lukt ze toch om (ondanks de afwijzing) je toch met een kleine glimlach naar buiten te laten lopen.

Ben in ieder geval erg gemotiveerd om het over 6 maanden nog eens te proberen, en de scores van de coordinatietest hoog genoeg proberen te krijgen.
 
Jammer van het resultaat Ravage, maar wel goeie ingesteldheid! Over 6 maanden nieuwe dag, nieuwe kansen! In ieder geval alvast succes voor de volgende keer.
 
Ravage, hoe werd erop gereageerd door de testleiders op degene die wél op airwork informatie hadden verkregen. Waren ze er blij mee dat je zoveel mogelijk informatie probeert te winnen, of waren ze er negatief over?

Jammer, maar veel succes de volgende keer.
 
Ravage, hoe werd erop gereageerd door de testleiders op degene die wél op airwork informatie hadden verkregen. Waren ze er blij mee dat je zoveel mogelijk informatie probeert te winnen, of waren ze er negatief over?

Niet helemaal duidelijk.. Ze geloofde volgens mij niet helemaal dat er maar zo weinig mensen Airwork kenden.. Ze vertelde dat er door hen ook regelmatig op Airwork gekeken werd. Vervolgens ging het over Topgun Holland, en dat daarbij de PO1 testen ook uitgebreid in beeld werden gebracht. Ik kan me dus niet voorstellen dat ze negatief zijn over kandidaten met 'voorkennis'
 
No offence taken in ieder geval ;). Vlaamse woordenschat is er een beetje ingeslopen met het in Belgie wonen. Moet je er maar bij nemen, it all comes with the package!

Wanneer wil je beginnen op de KMA btw RIPilot?
 
No offence taken in ieder geval ;). Vlaamse woordenschat is er een beetje ingeslopen met het in Belgie wonen. Moet je er maar bij nemen, it all comes with the package!

Wanneer wil je beginnen op de KMA btw RIPilot?

Haha oke;)

Nouw, het liefst augustus, qua pvs zal dat vast wel lukken maar hoop wel dat de klas dan nog niet vol zit maar we zien het wel...
Eerst school examens maar s halen:p

Rl
 
Even vraagje voor de update:

- Crashdummy, Lipbizkit, Martines en joost 84 wie van hun/wie van jullie heeft de pvs gehaald? (deze hebben jullie al gedaan toch...?)

- Hopjesvla, kooitje en moonshine ook jullie hebben net pvs gehad toch?

- Wilcoow ik meende te lezen in ander topic dat jij inmiddels een positieve PVS uitslag hebt gehad? VMO-2 na de havo examen toch?

Hoor het graag, dan kan ik het aanpassen!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top