Sanicole Airshow 2009

Silent-D

New member
Namens DavidV


Hey Iedereen!

Samen met een vriendin van mij organiseren wij een reis per bus naar Sanicole Airshow. Het idee was eerst om het te doen voor mensen van de F-16 demoteam hyve. Echter, omdat er veel mensen niet
kunnen willen wij onze doelgroep wat uitbreiden :). Aangezien dit toch een militaire vliegshow ik (met o.a. de Tiger Meet Flyby en de nog niet aangekondigde B-1) leek dit mij een goeie plek!
De opstapplekken zijn Zwolle en Eindhoven en de prijs is inclusief standaard entreeticket. Het stuk hieronder is gekopieerd van de hyve:

Om jezelf op te geven kun je DavidV een privebericht sturen!
(op het moment heb je nog geen toegang tot zijn profiel, hij wacht nog op registratiebevestiging;))

De uiterste ‘aanmelddatum’ is maandag 7 september, 12 uur. Aanmelden en het doorgeven van het aantal gewenste kaarten kan door een prive bericht te sturen naar DavidV met als onderwerp "Sanicole Airshow".
We hebben 50 plekken op de bus, waaronder 2 voor ons. Dus 48 plekken die gevuld moeten worden. Wees er dus snel bij, want vol is vol!

De prijzen zijn:
8-14 jaar: €29,- per persoon
ouder dan 14: €36,50 per persoon

Op het moment dat ik zowel de opgave als het geld binnen heb krijgt u een bevestiging en alle precieze gegevens over de reis.

BELANGRIJK! Voor mensen onder de 16: Bij het inschrijven zal ik contact opnemen met de ouders om ook hun het volgende duidelijk te maken:
Wij voorzien alleen in vervoer en entree. Eventuele begeleiding doen wij niet aan. Tijdens de vliegshow ben je geheel verantwoordelijk voor jezelf!



We hopen voor 7 september van jullie te horen en jullie 20 september te zien!

Met vriendelijke groeten,

David en Myrthe



Ik hoop op reacties :biertje:

David
 
Hallo, ik kan zelf niet, maar voor de geinteresseerden:

  • Waar vandaan vertrekt de bus?
  • Zijn er al voldoende aanmeldingen om het doorgang te laten vinden?
Heel veel plezier op Sanicole.
 
Opstapplekken staan in de eerste post. Namelijk Zwolle en Eindhoven. Omdat onze initiële klanten uit die buurt kwamen. Maar veel daarvan blijken nu ineens niet te kunnen.

50 man redden we sowieso niet meer. Maar misschien 20 of 30 man zou nog moeten lukken.
 
Back
Top