Recent content by Cow On The Rwy

  1. Cow On The Rwy

    Lufthansa Cityline vs. Tyrolean Airways

    Hallo allemaal, N.a.v. een 'discussie' met een collega (geen vliegende baan!) dit draadje. Ik mag binnenkort bij Tyrolean Airways op selectie komen, echter die collega van me raadde me dit af om verschillende redenen. De belangrijkste reden is namelijk de volgende. Volgens die collega heb je...
  2. Cow On The Rwy

    Formatie A380's

    Mijn excuses als ik een dubbelpost doe, maar heb nog niks over dit filmpje gelezen. Ik wilde het jullie niet onthouden, omdat het echt schitterend is! Enjoy!:) http://www.luchtvaartnieuws.nl/video/clips/a380.asp
  3. Cow On The Rwy

    Audio Northwest 42 - ATC

    Vandaag is een toestel van Northwest terug gekeerd naar SPL vanwege verdachte passagiers aan boord. Audio hiervan is te horen op de volgende link: http://fmc.dotnet-services.nl/waves/nw42_intercept.wav
  4. Cow On The Rwy

    nuchter bij herhalingskeuring

    Hallo, Even een dringende vraag wat ik zo nergens kan vinden. Ik moet morgenmiddag 2 uur op herhalingskeuring voor mijn medical. Weet iemand of ik hiervoor nuchter moet zijn de ja, de nee? Ik heb verschillende klasgenoten al gevraagd, maar die konden me er geen antwoord op geven. Alvast...
  5. Cow On The Rwy

    Solid Air B.V.

    Hallo, hier ben ik weer... Iemand ervaring met deze toko. Was vandaag op hun site. Ze zoeken mensen met 150 uur TT en die bereid zijn 40k te betalen voor een TR. De 'second TR' wordt dan betaald door de company na 500 vlieguren en minstens 1 jaar line-flying experience. Op ppjn lees ik...
  6. Cow On The Rwy

    Scot Airways

    Beste mensen, Is er iemand die ervaring heeft met Scot Airways? Ze accepteren CV's momenteel, maar nemen nog niet aan. Is het proberen waard. Gewoon doen? of zijn er mensen die het me absoluut afraden? Shoot!:biertje:
  7. Cow On The Rwy

    Zeugniskopien beruflicher Tätigkeiten

    Iemand enig idee wat ze hiermee bedoelen en wat ik dan op moet sturen???
  8. Cow On The Rwy

    British Midland

    Beste mensen, Zijn er hier mensen die recent gesolliciteerd hebben bij British Midland? Ik heb afgelopen vrijdag een brief ontvangen met het verzoek of ik de bijgevulde vragenlijst in wilde vullen en wilde retourneren. Deze vragenlijst is echter voor Cabin Crew Recruitment. Iemand hetzelfde...
  9. Cow On The Rwy

    Vliegsoftware voor PDA

    Hello, Ik vroeg me iets af, misschien dat iemand van jullie er wel ervaring mee heeft of weet hoe mij te helpen... Ik ben van plan een PDA aan te schaffen en dan o.a. auto navigatie software erop zetten. Weet iemand of hier ook vlieg navigatie software voor is, zodat ik het ding in de cockpit...
  10. Cow On The Rwy

    Deutsche Lufthansa

    Hallo, ben ik weer... Ik heb vanavond van een kennis gehoord dat als je bij Lufthansa wil vliegen je de opleiding voor een deel overnieuw moet doen als je de basis al hebt. Lufthansa zou dan wel het geld wat je voor je initiele opleiding betaald hebt terug betalen. Wie weet hier meer over of...
  11. Cow On The Rwy

    Austrian Airlines

    Beste mensen, Naar ik vernomen heb gaat ook Austrian komende zomer weer lowtimers aannemen. Nu heb ik het aanmeldformulier uitgeprint en ingevuld, alleen op het einde stuit ik op een probleem. Ik moet de resultaten van een HIV test meesturen en de resultaten van een ogen test. En beiden mogen...
  12. Cow On The Rwy

    lowtimers Lufthansa Cityline

    Hallo, Weet iemand mij te vertellen of Lufthansa Cityline de komende tijd nog lowtimers nodig heeft? Het volgende stond namelijk op PPJN: FO CityLine used to hire young pilots without experience (abinitio and ready entry) -->direct from pilot school. abinitio programm has been stopped...
Back
Top