British Midland

Cow On The Rwy

New member
Beste mensen,

Zijn er hier mensen die recent gesolliciteerd hebben bij British Midland? Ik heb afgelopen vrijdag een brief ontvangen met het verzoek of ik de bijgevulde vragenlijst in wilde vullen en wilde retourneren. Deze vragenlijst is echter voor Cabin Crew Recruitment. Iemand hetzelfde 'probleem' gehad. Is dit een vergissing geweest van BMI of gebruiken ze voor beiden dezelfde formulieren? Dit lijkt me overigens wel slordig. Iemand toevallig een e-mailadres zodat ik dit kan vragen in een mail en het daarna zwart op wit als antwoord kan krijgen? Alvast heel erg bedankt.

groetjes,
Cow
 
Ha Cow,

zoon van een kennis van me krijgt al 2 jaar zelfde reactie van ze.
Namelijk of hij ook al BMI regional en/of BMI baby heeft geprobeerd. Van de kant van BMI zelf niks positievers tot nu toe.
Ze schijnen wel zo nu en dan kandidaten te recruteren van de gerenomeerde Engelse vliegscholen.
Jij was toch NLS'er?...dan kom je binnnenkort wel bij Easy. Dan kan je vanuit daar wel naar BMI.
Succes!
 
Er vliegen veel ex-BMI vliegers bij Easy maar heb nog nooit van een stap andersom gehoord, lijkt me erg sterk dat als je eenmaal bij Easy "binnenkomt" alsnog een stap naar BMI zou willen maken.

( Edit: Ik bedoelde daarmee, gebaseerd op salaris, job-security, command en stationering in Europa)


Mzzl :D
 
Last edited:
Hmmm oke, k kreeg dus afgelopen vrijdag een formulier toegestuurd wat k in moest vullen, echter dit ging om Cabin Crew, niet om Flight Deck. Mijn vraag is nu, is dit een fout van hun, maw hebben ze niet goed gelezen dat ik bovenaan mijn sol. brief en cv heb staan open application for the position of airliner pilot, of is dit een fout en willen ze me toch gewoon op selectie hebben. Beetje wazig allemaal. Maar goed, niemand een e-mailadres van Midland???

groetjes,
Cow
 
Back
Top