lowtimers Lufthansa Cityline

Cow On The Rwy

New member
Hallo,

Weet iemand mij te vertellen of Lufthansa Cityline de komende tijd nog lowtimers nodig heeft? Het volgende stond namelijk op PPJN:

FO
CityLine used to hire young pilots without experience (abinitio and ready entry) -->direct from pilot school. abinitio programm has been stopped.

Dit berichtje is echter wel van 16 september 2004. Iemand nog geruchten hoort dat Lufthansa Cityline lowtimers aanneemt c.q. aan gaat nemen???

Alvast bedankt voor de reacties!:)
 
Ja nemen inderdaad aan. Ik zou maar snel solliciteren! Veel/weinig ervaring maakt inderdaad niet uit !

Groet van een CLHer
C
 
110 man is wel veel... maar biedt wel perspectieven voor mij. Ik heb de brief en alles klaar, nog 1 vraagje...

Op ppjn stond het volgende adres, kan iemand mij vertellen of dit nog steeds klopt of is er een beter adres waar de brief naar toe kan???

Lufthansa CityLine GmbH, Crew Training FA, Heinrich-Steinmann-Straße, 51147 Köln

Alvast bedankt.
 
ach, zodra er mensen op bijvoorbeeld pprune achter komen dan zijn er binnen 3 dagen voor elk van die 110 plekken 25 man die in de rij staan hoor..

Toch maar even snel mijn spulletjes in een envelop gooien voor de zekerheid...
 
Rob, wat denk jij dan?

Tuurlijk gaan er gasten wisselen. zou ik ook doen als ik 700 op de senlijst zou staan en niet zo´n ouwe bok was...

Gr
C
 
Als je nummer 700 bent kun je er inderdaad vanuit gaan dat je binnenkort voor de A380 gebeld wordt. Waarschijnlijk zullen de eerste 300 F/O's van ons volgende week vrijdag in de typerating gaan. Die 500 van de bremenschule werden toch volgende week donderdag nog getrained?
 
Yo Barberpole,

ben jij nog niet gebeld dan?? Ik begin over een maand op de 340...;) kon ook nog kiezen tussen MD11 en 320 GWI :grijns:

gr
C
 
psies, kreeg net een mailtje van Raps dat ik maandaochtend direct entry captain op de 320 wordt, elke week twee diensten van 2 legs per dienst. En dat allemaal voor 8 ruggen in de maand. Bedankt TK, saubere arbeit.

PP for president, verbazingwekkend hoeveel eikels roepen dat het anders moet maar de ballen niet hebben om een ander vakje aan te vinken.

Detail voor de liefhebber zoals gewoonlijk. PP 286 kruisjes oftwel pak m beet een derde...

Roel.
 
Snap er ook geen F...k van...die vent heeft toch al 100x bewezen dat ie NIETS maar dan ook NIETS kan! Wie telt die stemmen eigenlijk??

Cheers!
 
hijzelf o.a. en de heikneuters die er al zaten, een beetje zoals ik in elke bananenrepubliek. O ja ook nog belangrijk, gesteund door de cabineleden natuurlijk :)

Roel.
 
Ben al 2 wkn niet op ´´de zaak´´ geweest:) Wie heeft de verkiezingen gewonnen??

Als het weer diezelfde rukkers zijn dan moeten we Koffi Anan mischien maar eens om waarnemers gaan vragen de volgende keer.
 
Pesch, Diehl, Engels, Prosch, Breitenbach, Walentin en Wenzig in die volgorde. 1e reserve is Fries.

Waarnemers is leuk, vooral omdat ik schlechts 1 stem heb uitgebracht, wie garandeerd mij dat niemand een tweede of derde kruisje op mijn blad zet? Doorstrepen kon ik ze niet, dan zou het blad ongeldig zijn.

286 mensen hebben een kruisje voor PP gezet, iets meer dan een derde dus, betekent dat dat hij geliefd is? Volgens mij betekent het dat er een gebrek aan beter is. Vandaar mijn opmerking van een tijd geleden; ieder bepaalt voor zich de juiste kandidaat...

Sweet TK influenced, KTV minded PV dreams dwz er gaat zich geen ruk veranderen tenzij het van deze 'gesamtpakete' zijn. Wij geven 3 en krijgen van GF 2.

De ballen kmoet nu weer mn T en U gaan genieten,

Roel.
 
Oorspronkelijk gepost door teringbillie
Pesch, Diehl, Engels, Prosch, Breitenbach, Walentin en Wenzig in die volgorde. 1e reserve is Fries.
:passed: :passed:
Ik zal gloeiendegloeiende nog eens meedoen aan een democratisch proces!Exact dezelfde prutsers als voorheen , of lees ik nou verkeerd?Laffe poepmentaliteit op de lijn, en maar zeiken en mekkeren dat het allemaal anders moet...Ik zeg bah..

Of is er een aantal stembussen in de shredderd verdwenen in het Brown Star Gebäude:grijns: ?
 
De beste stuurlui staan aan wal...! Grappig om te lezen dat net zij die zich tot voor 1 weekje nog engageerden om in de PV te raken, nu met modder gaan gooien...het is misschien net daardoor dat sommige kandidaten-PV´ers niet verkozen geworden zijn...Feit dat er veel oude PV´ers herverkozen zijn spreekt voor zich, zo lijkt me...Groeten !
 
Alles beim alten dus...maar eh we driften nu wel erg OFF TOPIC dus om daar maar eens naar terug te keren:Van de week met een aantal Training Captains en andere Kölners gepraat en ik zou als lowtimer definitief een CV-tje ri.Keulen doen ivm met recente ontwikkelingen en min of meer aantrekkende markt!En alvast een beetje Derrick re-runs kijken;)

PS, iemand al contact met de union-bashers van ex-premier Silvio B.?Of staan die inmiddels al lang en breed op de payroll van LH zelf?
 
Last edited:
Back
Top