Recent content by Basic T

  1. Basic T

    Airwork Website Not Secure

    Ik krijg sinds twee maanden geregeld waarschuwingen van mijn Safari browser alsmede password programma dat www.airwork.nl niet veilig is omdat het geen secure verbinding heeft (httpS://) en/of geen certificaat. Sinds een week laat 1Password mij ook niet meer toe op de site vanwege security...
  2. Basic T

    British Airways open voor non-rated Direct Entry

    Ha allen, Ik ben de afgelopen 2 jaar wel eens benaderd via PM over aannames bij BA en wanneer dit ook eens open zou gaan voor non rated direct entry vliegers. Sinds vanmiddag is deze weer open. Eis is minimaal 500hrs total time en ZFFT capable. Succes...
  3. Basic T

    Huren van Heli voor 2 pax, advies?

    Een goede vriend van me wil volgende week een heli huren voor 2 pax van Eindhoven naar een hotel (20min). Iemand tips voor een goed bedrijf? Hij heeft al een quote van € 950 one way dus had beloofd het hier even te vragen. Dank EDIT: Het is voor een romantisch uitje met z'n vrouw naar...
  4. Basic T

    British Airways (extra) aannames 2014

    Zojuist mailing rond gegaan, BA heeft in July een recruitment campaign afgesloten maar er is plots een aantal meer vliegers nodig op de A320. Deze interviews vinden op korte termijn plaats (Sep 2014). Entry eisen zijn voor deze (extra) campaign aangepast, slechts 200hrs on type. Zie...
  5. Basic T

    Wizz Air & Turkish...

    Hallo allen, Ik zou graag in contact komen met airworkers die bij Wizz Air of Turkish airlines vliegen. PM graag. Alvast bedankt!
  6. Basic T

    Long haul? -> Boingo!

    Hallo allen, Collega attendeerde mij net op het bedrijf Boingo in the USA. Hier kun je voor $7.95 per maand op alle populaire hotspots in de wereld. Je hebt geen USA adres nodig en je betaald per credit card. Met je iPhone of Blackberry overal ter wereld op wifi hotspots van ibahn, T-mobile...
  7. Basic T

    Welke iPhone Apps gebruik jij?

    Vorige week mijn nieuwe iPhone 3Gs 32GB opgehaald....top apparaat... Welke iPhone Apps gebruik jij of raad je aan? Mijn lijstje!: Flight Control - te verslavend en coole graphics! Bejeweled 2 - zeer veslavend simpel spel Free Wifi - handig voor het zoeken naar free wifi spots...
  8. Basic T

    Vijf Prive vliegers gezocht

    Beste mede forummers, Ik ben dit jaar verantwoordelijk voor het organiseren van het lustrum uitje van mijn kookclub. Een van de opties is om met 5 Cessna's/Pipers van Lelystad of Rotterdam naar Texel te vliegen en weer terug op 1 dag. Aldaar zullen er dan activiteiten worden georganiseerd...
  9. Basic T

    IPB met Trans?

    Geachte Trans collega's, Vrijdag 17 Juni wil ik graag voor 3 dagen naar Malaga om wat vrienden daar te bezoeken. Nu komt de middag vlucht heen en terug met Trans mij het beste uit. Ik probeerde via ons interline intranet (British Airways) een ID90 ticket te boeken maar nu blijkt Trans niet in...
  10. Basic T

    Dit is pas Airwork!

    De nieuwe sport voor iedereen met een ATPL! http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=1778399&server=vimeo.com&show_title=1&show_byline=1&show_portrait=0& Sick gewoon!!
  11. Basic T

    Recessie pakt nu echt door...

    Jobs to go at Ryanair Ryanair says it will cut 200 jobs due to an expected 20 per cent drop in passengers through Dublin. Ryanair said the cuts would be among pilots, cabin crew and engineers. It will cut its Dublin-based aircraft by 20 percent and blamed rising airport charges for putting...
  12. Basic T

    De manier om met telefonische marketing om te gaan!!

    Dit is echt DE manier! haha http://nl.youtube.com/watch?v=J5z4Vs26-TI ;)
  13. Basic T

    BA Open Skies kondigt AMS - JFK aan!

    Meer concurrentie KLM op route naar New York LONDEN - Luchtvaartmaatschappij British Airways (BA) voert de concurrentie met Air France-KLM op. Het Britse bedrijf biedt vanaf augustus via zijn dochter OpenSkies rechtstreekse vluchten aan van Schiphol naar de luchthaven JFK in New York. Dat...
  14. Basic T

    Eurotunnel Stafftravel

    ...Ik wil deze maand even met mijn auto naar de UK om wat spullen te gaan halen... Toen ik vanuit de UK terug naar het continent verhuisde bestond er een speciaal voor crew "staff-rate" inlogcode.... Bestaat deze nog en zo ja, zou iemand mij de current code even kunnen PM-en? Thanks!
  15. Basic T

    BA Strike Action

    Allemaal onze ballot papers ingevuld? Was even benieuwd hoe de meningen hier zijn en wat jullie denken dat er gaat gebeuren en/of de sfeer per vloot is. De 777 is volgens mij een duidelijke "YES" to Industrial Action.... Hoop dat het alleen niet zover zal komen. Mzzl :D
Back
Top