IPB met Trans?

Basic T

New member
Geachte Trans collega's,

Vrijdag 17 Juni wil ik graag voor 3 dagen naar Malaga om wat vrienden daar te bezoeken. Nu komt de middag vlucht heen en terug met Trans mij het beste uit.
Ik probeerde via ons interline intranet (British Airways) een ID90 ticket te boeken maar nu blijkt Trans niet in de lijst te staan?

Ik neem aan dat jullie gewoon IPB rechten hebben maar hoe werkt dat voor collega's van andere maatschappijen? Of valt er niet te IPB met Trans voor non-Transavia staff?

Ik vlieg wel eens met de KLM, Lufthansa en stafftravel met easyJet. Hoe werkt dat bij jullie?

Alvast bedankt
 
Geachte Trans collega's,

Vrijdag 17 Juni wil ik graag voor 3 dagen naar Malaga om wat vrienden daar te bezoeken. Nu komt de middag vlucht heen en terug met Trans mij het beste uit.
Ik probeerde via ons interline intranet (British Airways) een ID90 ticket te boeken maar nu blijkt Trans niet in de lijst te staan?

Ik neem aan dat jullie gewoon IPB rechten hebben maar hoe werkt dat voor collega's van andere maatschappijen? Of valt er niet te IPB met Trans voor non-Transavia staff?

Ik vlieg wel eens met de KLM, Lufthansa en stafftravel met easyJet. Hoe werkt dat bij jullie?

Alvast bedankt

Volgens mij heeft dat te maken met het feit dat wij geen IATA meer zijn.
Wij kunnen daadoor ook maar zeer beperkt IPB'en, bijvoorbeel ook niet met AF.

Enige IPB'ers die ik aan boord heb gezien van andere airlines waren KLMers en MP'ers...
 
....ok duidelijk.

Hoe IPB-en jullie zelf dan? Alla easyJet met fixed price tickets?

Wij hebben een interline agreement maar kunnen ook voor 20 man per jaar een confirmed ticket kopen met korting.

Wat een gedoe iedereen met verschillende stafftravel arrangements :1855:

Groet
 
Trans is inderdaad niet IATA en daarom is IPB-en beperkt. Trans heeft uitsluitend een IPB regeling met:

Air Malta
Air Mauritius
Air Seychelles
Bulgaria Air
Cathay Pacific
Cyprus Airways
Czech Airlines
El Al
Finnair
Icelandair
KLM
LOT Polish Airlines
MALEV
Martinair
Royal Jordanian
Sun Country Airlines
Syrian Air
VLM
Westjet
 
Back
Top