Long haul? -> Boingo!

Basic T

New member
Hallo allen,

Collega attendeerde mij net op het bedrijf Boingo in the USA.
Hier kun je voor $7.95 per maand op alle populaire hotspots in de wereld.
Je hebt geen USA adres nodig en je betaald per credit card.
Met je iPhone of Blackberry overal ter wereld op wifi hotspots van ibahn, T-mobile etc voor $7.95! Ze hebben ook een package voor je laptop maar die is wat duurder ($ 59.95).

http://www.boingo.com/what-is-boingo.php

Iemand hier ervaring mee?
 
Last edited:
Hey T,

Ik heb even bij Mobility Pass gezeten. Net zoiets als Boing allen gevaarlijk als je in roaming gebieden zit want dan kan het oplopen tot 50c/min!!! Kassa helemaal als je ingelogd blijft.
Boing is wat dat aan gaat een betere optie want daar koop je een 2000 minuten/maand pakket. Als die op zijn dan zijn ze op.
Persoonlijk ben ik die BS zat met uitkijken of je wel of niet via Boingo of een partner kan inloggen en wat de extra kosten zijn. Ik beperk me nu tot de gratis hotels en FBO's. Once in a while betaal ik voor 24 uur als ik stby ben of zo maar dat gebeurt nu weinig. Ik bespaar uiteindelijk meer dan wat ik aan Boingo of die andere providers zou uitgeven.
Ik heb er slechte ervaringen mee maar that's my 2 cents worth. Er zullen er ongetwijfeld genoeg zijn voor wie het wel werkt.

Succes,
:cool: Biscane :cool:
 
Ik was me niet bewust dat je maar 2000 min koopt....

Het is een app voor je iphone welke je middels een key laat inloggen op ibahn, T-mobile, Starbucks, McDonalds, etc etc etc

€ 5,- per maand voor de iPhone.
 
Back
Top