Recent content by Addy

  1. Addy

    Beedigd vertaler voor Zeugnisanerkennung

    Heeft iemand ervaring met het gelijkstellen van een Nederlands (VWO) diploma naar Duitsland? Ik heb nu contact met een Duits bureau, maar ik vind het best omslachtig. Zij vragen eerst om een vertaling van mijn diploma, door een beedigd vertaler (en met een stempel van het gemeentehuis erop...
  2. Addy

    Basetraining A320

    Aanstaande maandag heb ik basetraining (de verplichte circuitjes dus) in Frankfurt. Wat wordt er hier nu precies bij verwacht? Of is het gewoon hoppekee 6 keer de kist aan de grond zetten, mooi zo, klaar?
  3. Addy

    Thomas Cook Airlines Belgium selectie

    Vanmorgen kreeg ik een telefoontje van Thomas Cook Airlines Belgium dat ik naar hun eerste testdag toe kan komen. Heeft iemand ervaring met deze club, en kan iemand me een beetje vertellen hoe deze dag in elkaar zal zitten, en hoe de rest van de selectieprocedure er uit ziet? Oh ja, hoe...
  4. Addy

    'Onduidelijke' termen op app. forms

    Zo af en toe kom je eens wat uitdrukkingen tegen op application forms, waar je nooit van gehoord hebt. Wel zo makkelijk als je weet wat je in moet vullen, en dus waar het over gaat. Zo kwam ik er ook weer een aantal tegen... LR - Long Range. Wanneer heb je deze kwalificatie, en wordt de theorie...
  5. Addy

    Cockpit4u

    Heeft iemand ervaringen met deze ploeg? Bieden A320 aan, exclusief de kosten voor de t&g's. Kom ik gelijk op de vraag hoeveel dat ongeveer zou kosten... Ik ben geen voorstander van het 30.000 euro neerleggen voor een type zonder jobgarantie dus ajb geen welles/nietes discussie daarover ;)
  6. Addy

    Laagvliegende Tristar boven Brabant

    Ik zag gisteren rond een uur of half 3 een (volgens mij) Tristar overvliegen, en die zat toch echt niet boven de 2000 ft als je het mij vraagt...had een blauwe staart, maar ik kon het zo 1, 2, 3 niet plaatsen. Heeft iemand dit nog meer gezien of weet iemand hier meer over? groeten Addy
  7. Addy

    Regels wat betreft geldig houden etc

    In Amerika heb je een FAR/AIM waarin alles duidelijk staat opgeschreven, en wat je ook van buiten moet kennen als je op examen gaat. Maar in Europa heb ik het volgens mij niet eens gehoord in de klas, laat staan dat ik er een examenvraag over heb gehad of dat ik het uit mijn hoofd weet... Hoe...
  8. Addy

    Tyrolean

    Volgens mij zijn er wel wat mensen hier die bij Tyrolean aan de slag zijn (geweest) Paar vraagjes voor jullie: - Solliciteren, in het Duits of Engels? Of maakt niet uit? - Hoe ziet het er uit qua banen? - Pro's en con's? - Nog andere nuttige info? Sorry als ik lastig ben en een dubbel topic...
  9. Addy

    BMI sollicitatie?

    Een paar weken geleden heb ik gereageerd op een advertentie in Flight International van BMI waar ze naar mensen zochten voor op de Embraer vloot. Ik krijg komende week een email van ze terug met een application form, maar ik vraag me af of er hier meer mensen zijn die hiervoor gesolliciteerd...
Back
Top