BMI sollicitatie?

Addy

New member
Een paar weken geleden heb ik gereageerd op een advertentie in Flight International van BMI waar ze naar mensen zochten voor op de Embraer vloot. Ik krijg komende week een email van ze terug met een application form, maar ik vraag me af of er hier meer mensen zijn die hiervoor gesolliciteerd hebben en al iets terug hebben gehad?
GRTZ Addy
 
ik kreeg dezelfde imeel

toch nog maar opnieuw sturen, maar ik ben bang dat we dan te laat zijn voor die vacature

m.h.
 
hoe bedoel je opnieuw sturen? je kon solliciteren tot de 23e, dus als t daarvoor binnen is gekomen ben je gewoon op tijd en is het maar afwachten he ;)
 
Ik wil jullie niet ontmoedigen maar nadat Swiss in januari bekend heeft gemaakt de regionale vloot verder in te krimpen (Saab2000 en ERJ145) zijn zij door diverse europese operators benaderd met interesse voor crews, voornamelijk ERJ.
Volgens de HR-internetpagina van Swiss heeft bmi regional per april 2005 5 Captains en 5 F.O.'s nodig (van Swiss).
Succes
 
quote: "hoe bedoel je opnieuw sturen? je kon solliciteren tot de 23e, dus als t daarvoor binnen is gekomen ben je gewoon op tijd en is het maar afwachten he"


ik was op tijd voor de 23e, en ik heb afgewacht tot de 26e toen ik van de beste man van de human resources persoonlijk een mailtje kreeg dat ik ook zo'n formulier in moest vullen. dus als ik zeg opnieuw sturen, bedoel ik opnieuw solliciteren incl. application form.

m.h.
 
milehigh said:
quote: "hoe bedoel je opnieuw sturen? je kon solliciteren tot de 23e, dus als t daarvoor binnen is gekomen ben je gewoon op tijd en is het maar afwachten he"


ik was op tijd voor de 23e, en ik heb afgewacht tot de 26e toen ik van de beste man van de human resources persoonlijk een mailtje kreeg dat ik ook zo'n formulier in moest vullen. dus als ik zeg opnieuw sturen, bedoel ik opnieuw solliciteren incl. application form.

m.h.

oh zo, ik snap m ;)
 
weet iemand of die 23e inderdaad de closing date was?

ik heb namelijk de 24e een email gestuurd naar bmi, kreeg dezelfde dag het applicationformulier toegstuurd en heb dat formulier deze week teruggestuurd. in de e-mail die ik kreeg van capt. bell stond niet dat het voor de 23e terug moest zijn, sterker nog die mail met het applicationformulier kreeg ik dus de 24e van hem toegestuurd.
 
alte post said:
weet iemand of die 23e inderdaad de closing date was?

ik heb namelijk de 24e een email gestuurd naar bmi, kreeg dezelfde dag het applicationformulier toegstuurd en heb dat formulier deze week teruggestuurd. in de e-mail die ik kreeg van capt. bell stond niet dat het voor de 23e terug moest zijn, sterker nog die mail met het applicationformulier kreeg ik dus de 24e van hem toegestuurd.
23e was de closing date om je eerste contact te leggen zeg maar. Er staat nergens wanneer je de application form terug moet sturen. Ik zit trouwens lekker merkte ik van de week, mijn medical is net verlopen en wordt de 14e pas vernieuwd, paspoort heb ik van de week vernieuwd maar is pas volgende week dinsdag klaar...:rolleyes: maargoed, zal allemaal wel niet zoveel uitmaken..
 
ik heb ook net mn paspoort aangevraagd, kan ik maandag ophalen, kan ik woensdag naar atlanta... lekker optijd :p:
volgens mij maakt het toch niets uit of de gegevens nog juist zijn op het moment dat je wordt aangenomen, ik neem aan dat als je echt in het vliegerbestand wordt geplaatst, dat je al je gegevens en kopieen van alle bende opnieuw moet invullen.
m.h.
 
Ja dat is ook wel zo ja..maarre lekker op tijd met dat paspoort hehe..paar uurtjes vliegen in de VS zeker?
 
ja misschien wel 1 a 2 uurtjes vliegen, maar ik ga er eigenlijk heen voor de trouwerij van flyhigh

m.h.
 
nope, ook nog niet. maar heb eens even in engeland rondgevraagd, en daar heeft ook nog niemand iets gehoord. had van de week gebeld en dr lag nogal een stapel post op zn bureau hoorde ik, en de goeie man vliegt ook nog op de lijn. verwacht van de week wel wat te horen..
 
Back
Top