Koning Lucht
Well-known member
Is dat het zelfde als de conversation over tea without biscuits?
Curacao ligt ten zuiden van SXM, niet ten westen of "180 graden de verkeerde kant op," zoals het stukje vermeldt.
Eigenlijk had ik me voorgenomen me niet meer ..............
Wat ome Art Wel ziet is dat de PF, ruim voor crossing de fence, de sinkrate heeft arrested, neusstand is a clue, en met een beetje power up, de machine precies op het threshold gaat zetten. En dat, dames en heren, is all there is to it. Het is niet voor niets dat Boeing en Airbus stuurorganen blijven inbouwen in hun cockpits, essentieel als het is namenlijk wanneer vliegend personeel er op bepaalde momenten nuttig gebruik van kan maken.
On the heavy metal, visual approach below 200ft, eyeball and brain, and Bob’s your uncle.
Been there, done that, have the T shirt. Met de complimenten van Uw eigen, bejaarde, 744 baas.
Cheers
Art
Verder nog, de foto’s zijn van afstand, met hoogte verschil genomen. Perceptie is alles in dit geval en waarvan men geneigd is te denken dat impact on concrete imminent is, schijn bedriegd. De kist vliegt nog.
Wat ome Art Wel ziet is dat de PF, ruim voor crossing de fence, de sinkrate heeft arrested, neusstand is a clue
en met een beetje power up, de machine precies op het threshold gaat zetten. En dat, dames en heren, is all there is to it. Het is niet voor niets dat Boeing en Airbus stuurorganen blijven inbouwen in hun cockpits, essentieel als het is namenlijk wanneer vliegend personeel er op bepaalde momenten nuttig gebruik van kan maken.
On the heavy metal, visual approach below 200ft, eyeball and brain, and Bob’s your uncle.
Been there, done that, have the T shirt.
Moeilijke termen, waar heb je het over? Het is een pilotenforum.
En hoe je het ook wendt of keert die 74 zat veel te laag, daar is geen onderzoek voor nodig. Uit vergelijkend beeld- en fotomateriaal is goed te zien dat deze 74 duidelijk een stuk te laag zat. Zo te zien kwam hij neer nog vóór de displaced thr. Ik ben het helemaal met onassis eens. Screenheight is screenheight. Als de mannen vinden dat ze te laag moeten gaan zitten ivm. de korte baan, dan kunnen ze beter thuis blijven.
Ciao
En de vliegdienst vond het in ieder geval nodig om de betreffende heren op het matje te roepen.