Is dit normaal?

En opmerkingen over vrijemarkters, hmmm heb KLS/NLS'ers vreemdere dingen zien doen met vliegtuigen dan de Cowboy vrijemarkters
:boring: Zullen we die discussie anders gewoon NIET meer voeren... KLS vs NLS vs VM vs KLu etc etc.... Uiteindelijk ligt het een paar jaar ná de opleiding toch aan de inzet en aanleg etc. van de persoon zelf, niet aan de vliegopleiding die hij/zij gedaan heeft!
 
:boring: Zullen we die discussie anders gewoon NIET meer voeren... KLS vs NLS vs VM vs KLu etc etc.... Uiteindelijk ligt het een paar jaar ná de opleiding toch aan de inzet en aanleg etc. van de persoon zelf, niet aan de vliegopleiding die hij/zij gedaan heeft!

Dit zou zo zijn als iedereen een eerlijke kans zou krijgen bij sollicitatie en niet een preselectie op basis van genoten opleiding......................... (hoe hoog de inzet ook is geweest)

Groeten Steef
 
:boring: Zullen we die discussie anders gewoon NIET meer voeren... KLS vs NLS vs VM vs KLu etc etc.... Uiteindelijk ligt het een paar jaar ná de opleiding toch aan de inzet en aanleg etc. van de persoon zelf, niet aan de vliegopleiding die hij/zij gedaan heeft!


Mijn idee, maar popte toch weer eens op hier.

@ El Stevo; dat zou een vreemde wereld worden dan;)
 
Mensen, Drenthe is inmiddels al weer jaren geleden. En onkruid vergaat niet. Zowel bij de KLS als in de VM wereld.

Voor de rest; Alle jonge VM'ers zonder goede baan krijgen vanzelf een kans bij de KLM. Ik geef het minder als 2 jaar. Leg daar 100 Euro op.

FD
 
Voor de rest; Alle jonge VM'ers zonder goede baan krijgen vanzelf een kans bij de KLM. Ik geef het minder als 2 jaar. Leg daar 100 Euro op.

FD

Maar dat zei je 2 jaar geleden ook al. Ik leg er nog 100 Euro bij, wil iemand de weddenschap met FD en mij aan?

Mij verbaasd het eigenlijk dat het nog niet is gebeurd. Hoorde laatst dat ze dit (kalender)jaar nog 90 man aan wilden nemen. Dat gaat natuurlijk nooooit lukken.

FD, mochten de deuren open gaan, zou je dan solliciteren?
 
Ik hoorde weer dat er momenteel een stop is voor alle ready entries.........kan ook met de nieuwe biedronde te maken hebben, dan gebeuren er wel meer vreemde dingen.

tja die wandelgangen toch.....
 
Onassis: Zit toch niet zo te zeuren. Alsof bij jou elke landing een voorbeeld is (tenzij je niet meer op de hand mag of KAN landen).

Hahaha! Ach ja....
Punt 1: Ik zeur niet....kijk naar de titel van t topic, en dat is een vraag...ik geef antwoord....noem jij dat zeuren?
Punt 2: Ja...voorbeedanding...keer op keer....:grijns: in ieder geval 'op de blokken', wat 900 meter verder ligt dan dat deze heren demonstreren!

Maar vooral: op t handje! :kiss: :kiss: :kiss:

En ps: laat ajb dit onderwerp niet weer dezelfde kant op gaan....
 
Nogmaals ter verduidelijking:

VRIJE MARKTERS ZIJN VLIEGERS DIE AL WAT UREN ELDERS HEBBEN GEMAAKT MAAR NOG WEL HUN OPLEIDING BIJ DE KLS/NLS HEBBEN GENOTEN!!!!!!!!!!!!

De klm heeft geen naam voor vliegers zonder kls/nls achtergrond.

(in hun ogen zijn dat geen echte vliegers);)
 
ZO sinds wanneer is het opeens een KLS/NLS-VM topic..........

Beer pak snel je bank ik lust wel weer wat chips en bier!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Beer pak snel je bank ik lust wel weer wat chips en bier!!!!!!!!!!!!!!!!

Joh, het is veel te warm om met de bank te gaan slepen. :grijns:
Ach, dan ben ik maar geen vlieger. Zolang ik maar betaald wordt om mijn hobby uit te oefenen. :D
 
Het zou jammer zijn als dit onderwerp weer over het aloude onderwerp "aannamebeleid KLM" gaat. Daar is een andere thread voor.

Aan iedereen die zich geroepen voelt toch te reageren: laat het rusten, in ieder geval in déze thread.
 
Okai, als je toch naar het einde van de baan moet voor een backtrack dan komt hier de hamvraag; waarom wordt er dan (blijkbaar) stelselmatig met maar een paar meter speelruimte over dat hek gevlogen, om over de treshold maar niet te spreken? Je kunt zeggen wat je wilt maar het is bij lange na geen 50 Ft !

Ik ben geen 747 expert maar ik kan me voorstellen dat je niet op de paar meter precies kunt inschatten hoe hoog die wielen over dat hek gaan.
 
@ RTO,

Ben zelf dan wel geen 747 vlieger maar de 777 is ook geen ukkie. Op basis van de RadAlt callouts kun je wel aardig inschatten of je hoog of laag zit. Als je de threshold onder je door ziet schieten en je hoort een fractie later de '50' call dan weet je dat je aardig in de buurt zit. Dat is op deze foto's zeker niet het geval geweest.

Heb wat meer foto's van st maarten bekeken en moet zeggen dat men structureel wat te laag zit (echter niet zo erg als de bovenstaande klm foto). Kan me er wel iets bij voorstellen. Grote kist, korte baan dus geen ruimte om te floaten.
 
Er wordt niet structureel te laag binnen gekomen. Onzin. Dit is een uitzondering.

De baan is niet (te) kort. Er is ruimte zat en je staat gemiddeld in het midden vd baan al stil. De carbon brakes vd -400 zijn fantastisch. Autobrakes max is in de verste verte niet nodig.

Of de baan nou 2500 meter of 5000 meter is, je moet gewoon in het touchdowngebied landen en nergens anders.

Het ziet er alleen maar spectaculair uit omdat je er zo dichtbij kan komen.
 
Back
Top