Eigenlijk raar dat dit topic na al die tijd nog steeds leeft; de betreffende SXM vlucht is inmiddels alweer dik een jaar geleden. Lijkt inderdaad die Heineken reclame wel (hoeveel mensen die na al die jaren nog steeds voor echt aanzien... ). Nouja, toch maar even reageren dan.
[FONT="Arial,Helvetica"]Daar? -------------^
Of daar? -----------------^ [/FONT]
(Of als de pijlen niet uitkomen: stonden ze in het grijze vlak met gele strepen of in het zwarte vlak met witte pijlen?)
Persoonlijk schat ik dat ze in het gedeelte met de witte pijlen zijn geland, op basis van die foto en van het filmpje waarin je kunt zien dat ze het laatste deel van het glijpad afvlakten (maar goed ook, anders was het hek eraan gegaan). Maar het is een kwestie van decimeters.
Ja, dat laat hij wel! Dat ze voor de threshold op de grond stonden is duidelijk, maar of de main gears nog op de gele chevronstrepen staan of net (!) daarna valt nog te bezien. Op het oog zou ik zeggen dat de linker bogey op de foto nog nèt achter de streep zit en dan maakt 4 meter bijna horizontaal vliegen het verschil uit tussen landen op een gedeelte van de baan dat hier op gebouwd is en landen op een gedeelte van de baan dat niet (meer) op het gewicht van een 747 berekend is.Deze foto laat niets te raden over.
[FONT="Arial,Helvetica"]Daar? -------------^
Of daar? -----------------^ [/FONT]
(Of als de pijlen niet uitkomen: stonden ze in het grijze vlak met gele strepen of in het zwarte vlak met witte pijlen?)
Persoonlijk schat ik dat ze in het gedeelte met de witte pijlen zijn geland, op basis van die foto en van het filmpje waarin je kunt zien dat ze het laatste deel van het glijpad afvlakten (maar goed ook, anders was het hek eraan gegaan). Maar het is een kwestie van decimeters.
Last edited: