Airwork Voorjaars-borrel 19-03-2011 !!!!

Status
Not open for further replies.
Ik ben er waarschijnlijk eens een keertje bij en ik heb begrepen dat er misschien ook iemand van het stella management komt.
Misschien een ideetje voor een live debat? ;)
Tot dan.
 
ik moet even kijken hoe ik me voel die avond. Ik kom eind van de ochtend terug uit verweggiestan zonder te slapen...... we shall see ;)
 
Ik wil wel een stelling poneren m.b.t. Stella.
Hebben ze dat in het Dorint?
 
Had wel willen komen, maar ga de 19de de hele dag vliegen met zieke kinderen tijdens de hoogvliegersdag op Eindhoven.
Volgende keer beter
 
Hoe heet gaat de soep gegeten worden?
Daarmee doel ik allereerst natuurlijk op de - wat ik maar even noem - 'Stelladiscussie'.
En in de tweede plaats op het mogelijk voorafgaande dinertje.

In ieder geval is er genoeg animo voor de borrel :) en... ik kan hier wel verklappen dat sommige Airworkers zeker van de partij zullen zijn als ze niet worden ingeroosterd om te vliegen :biertje:
Want naar de borrel komen kan natuurlijk altijd, ook zonder aanmelding :cool:

Wellicht is het handig dat er hier:
1. een lijstje wordt aangemaakt van degenen die voorafgaand nog ergens een vorkje willen prikken;
2. een tijd wordt genoemd waarop het zinnig is om aan de bar in Dorint aan te komen schuiven.
 
Ik geef toe: je moet ERG goed kunnen lezen, maar als zelfs grote vriendin B747 mijn erg kleine hint niet zag, verklap ik hem maar.
Het wordt wat mij betreft een Stelladiscussie en niet een stelladiscussie.
Het biermerk schrijf ik met hoofdletter, mijn vriendenclub van Teuge.... not so much.
Het moet een gezellige avond worden en als de beste man kan komen, gaan we elkaar die avond niet het vuur aan de schenen leggen.
Dat hebben we pas geleden onder een paar koppen koffie al gedaan.
Ik zal daar binnenkort wellicht nog wel eens verslag van doen, maar vooralsnog kom ik eindelijk gewoon eens kennis maken met enkelen en hopelijk een gezellig biertje doen.
P.S. Hij is ECHT aardig en zijn eerste biertje is van mij.
:biertje:
 
Helaas moet ik verstek laten gaan. Ik ben dan onderweg naar FISS, met de auto...
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top