Stand van Zaken Deel 30

Status
Not open for further replies.
Beetje kut als je dan over een paar weken te horen krijgt dat je pas eind juli SOL mag doen..:|
 
Tsja, er zijn ook nog een hoop mensen die na de VFS niet geschikt bevonden zijn en toch nog de SOL mogen doen, die moeten waarschijnlijk ook een tijdje wachten.
 
Tsja, er zijn ook nog een hoop mensen die na de VFS niet geschikt bevonden zijn en toch nog de SOL mogen doen, die moeten waarschijnlijk ook een tijdje wachten.

Dat klopt. Ik vraag me dan ook af wat het doel is om de SOL alsnog te mogen doen? Worden deze mensen dan wel nog beoordeeld op hun vliegstijl?
 
Dat vraag ik mij ook af; die groep mensen die SOL mag doen met slechte VFS resultaten zijn denk in feite al uit geselecteerd. CML vertelde mij de SOL niet echt meer een keuring is waar je beoordeeld wordt, dat doen ze tijdens VFS..

Beetje vaag allemaal..:eek!:
 
De mensen die de SOL nog mogen doen maar na de VFS al uitgeselecteerd (lees: afgevallen) zijn, mogen deze als kadotje meepakken. Ze kunnen na deze vlucht(en) helaas niet alsnog goedgekeurd worden. Dat zijn overigens alleen de mensen die vóór December de GVSS hebben gedaan, deze mensen zijn tijdens de VFS daarover geinformeerd.
Verder zullen ze tijdens de SOL inderdaad niet meer je vliegaanleg testen, meer wat niet in een simulator te testen is. Claustrofobie, vliegangst etc.
 
Beetje jammer dat die mensen dan aan het lijntje zijn gehouden.. Nja, de mensen die geen indicatie hadden van prestaties die geleverd waren tijdens de VFS. Maar goed, in ieder geval mooi dat die nog wel SOL mogen doen!
 
Ik denk dat ze een totaalplaatje willen hebben. Je kan de VFS wel uitstekend gevlogen hebben, maar echt vliegen is het toch net wat anders (denk aan luchtziekte, bewegingen van het vliegtuig etc.)
 
Nnb, maar ik denk gewoon Seppe waar het bedrijf gevestigd is.. Ze gaan denk ik niet terug naar Evora, Portugal voor 2 vluchtjes per persoon.. Zeker niet in huidige tijd,
 
is seppe nog wel in gebruik voor zulke dingen dan? er gingen een tijd geleden toch geruchten dat het vliegveld "te koop" zou staan? Zouden zulken dingen niet gewoon ook vanaf woensdrecht gedaan worden, dan heb je het nog allemaal redelijk gecentraliseerd wat betreft vliegopleiding binnen ons land.
 
Qua ligging zou eigenlijk Lelystad perfect zijn, centraalste veldje van het land! Voor elke kandidaat redelijk goed bereikbaar.
 
D-Day +1 :D

zero, kun je trouwens de svz nog ff vernieuwen. Sta nog onder eindgesprek/AAC, dat mag dus KMA 18 augustus 2010 worden :)
 
D-Day +1 :D

zero, kun je trouwens de svz nog ff vernieuwen. Sta nog onder eindgesprek/AAC, dat mag dus KMA 18 augustus 2010 worden :)

Speciaal voor jou...:kiss:

:p: had beetje verwaarslood, gebeurt ook zo weinig spannends laatste tijd. Vroegâh had je nog nieuwelingen hier die zich kwamen aanmelden voor PO-1 of omdat ze GVSS hadden gehaald... de tijden....:boring:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top