Stand van Zaken Deel 30

Status
Not open for further replies.
dankje. Hopelijk mogen er natuurlijk nog meer van hier in augustus komen.

We moeten trouwens soiso van te voren nog wat organiseren. Gewoon een keer met een groep mensen die in augustus voor de Klu opkomen wat gaan drinken ofso. Er loopt trouwens ook al een hyves-pagina voor de KMA aug 2010.
 
Ja goed idee!

Ken sowieso nog iemand die is aangenomen voor vuurgeleide wapens en iemand waarvan ik niet zeker weet of dat ie is aangenomen. Wel leuk idee om iets af te spreken inderdaad ;)
 
Zo maar een gedachte hoor

Zo maar een gedachte hoor

18 juni is een idee: Airwork BBQ te Teuge.
 
Dan bevinden de meeste airworkers van het defensie deel zich waarschijnlijk op een vliegbasis ergens in de bossen van noord-brabant :grijns:
 
Volgens mij heb ik dan iets met uitslag examens, ben er de 19e!:biertje::airforce:
 
volgens diverse sites (Scramble etc.) komen de Patrouille de France, de Red arrows en de RAF Typhoon alleen op vrijdag. Ik ga dus soiso vrijdag, of misschien wel beide dagen :D
 
Ik heb het CML gister gebeld en ik werd verteld dat we 'binnenkort' (hopelijk in mei nog) een brief zouden krijgen met meer informatie, en dat SOL hopelijk Juni gaat beginnen. CML kon geen precies datum geven voor SOL. Het blijft altijd een beetje vaag en niets is zeker bevestigt omdat er vaak verandering komt.

Anyway, keep your heads up gentlemen and keep ready for flights.


groeten!
 
Tja, die brief zou eerst in april komen.. beetje jammer allemaal, maargoed, wachten het rustig af! Hopen op juni inderdaad!
 
Ik kreeg zojuist een brief van de KLu binnen met de volgende mededeling:

Hiermee wil ik jullie informeren dat we een tijdelijk contract met een vliegschool hebben om de praktische vluchten (SOL) uit te gaan voeren.
De vliegschool waar we mee gaan vliegen is: TTC Seppe

De komende weken gaan we de voorbereidingen voor deze vluchten uitwerken.
Zodra we daar mee klaar zijn gaan we je uitnodigen wanneer je kan gaan vliegen.

En nog verder wat onbelangrijke info...

Er wordt dus gesproken over een paar weken dus waarschijnlijk komen de eerste in juni aan de beurt.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top