Stand van Zaken Deel 30

Status
Not open for further replies.
jullie al wat meer gehoord over de SOL?

hoe zijn trouwens je eindexamens gegaan (die moest je gloof ik nog doen eh?)
 
Ben hier al een tijdje niet meer geweest maar ik heb een jubileum te vieren dus ik dacht: ik kom weer eens langs!

Het is nu exact een jaar geleden dat ik mijn vluchten voor de PVS heb gedaan! Een jaar verder en 0,0 testen verder liggen we dus goed op koers ;).

Ga maar weer eens bellen...


PS: er is nog maar 1 opleidingsklas per jaar. Alleen augustus.
 
Ben hier al een tijdje niet meer geweest maar ik heb een jubileum te vieren dus ik dacht: ik kom weer eens langs!

Het is nu exact een jaar geleden dat ik mijn vluchten voor de PVS heb gedaan! Een jaar verder en 0,0 testen verder liggen we dus goed op koers ;).

Ga maar weer eens bellen...


PS: er is nog maar 1 opleidingsklas per jaar. Alleen augustus.

god, dat moet ook deprimerend zijn. Je weet dus ook nog steeds niet of je bent aangenomen?:huilt:
 
Ik ben sinds vorig jaar april door de hele molen en ook als minder geschikt goedgekeurd. Ik zal deze week eindelijk de formele afwijzing (o.g.v. te veel aanbod en te weinig plaatsen 2010 en 2011) krijgen.
 
nu dus al wat meer bekend mbt waar wanneer hoe?

Word gevlogen op seppe met ttc.
Volgens mij is t boekje bijna t zelfde als die van de pvs maar hebben ze de woorden pvs door sol vervangen.
Verder staat er in dat je nu ook zelf weer moet vliegen en dat dit medebepalend is voor de uitslag.

Rl.
 
Ik heb een telefoontje gehad en ik heb maandag de SOL.

Heb trouwens helemaal geen SOL boekje waarin ze het in de brief hebben ontvangen dus daar ga ik morgen maar event over bellen.
 
Wanneer krijg je dan de uitslag en te horen of je geplaatst gaat worden? Hebben ze daar ook iets over gezegt?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top